Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 ligget i sengen i 2 dager nå. slapp som bare dt, kvalm, halsbrann, hoster slim. kjennes ut som den værtste hårballen i halsen. ( små feber om kvelden) er dt farlig for ungen? noe jeg bør gjøre?
Kliko Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Så lenge du får i deg væske så kan jeg aldri tenke meg at det er farlig. Men hvis du begynner å være så syk at du vanligvis ville dratt til legen så må du jo abselutt gjøre det God bedring
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 takk for svar, er 27 uker på vei på blir litt bekymrett:-(
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 har heller ikke kjent no liv fra ungen i dag:-(
Kliko Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Du kan jo ringe til legevakta og forklare hvordan ting er, så får du sikkert komme ned å høre på hjertelyden:) Alt er sikkert helt i orden, kanskje smån bare er litt mindre aktiv fordi du har vært det de siste dagene
smilan Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Har selv ligget syk i 4 dager, feber å greier... Det er veldig viktig å holde feberen nede siden bebin ikke klarer regulere den selv, men når det er sagt så må det litt feber til da.. Paracet kan vi spise opptil 4 gram i døgnet. Jeg var hos legevakta i dag å fikk penicillin, endeeli... God bedring på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå