Gå til innhold

Fy fa.... så vondt!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor hadde vært på do,så jeg skulle hjelpe henne på med buksa.

Hun sto og tulla å satte ikke beina under seg,plutselig gjorde hun netopp det....og hoppet opp samtidig som jeg sto bøyd over...

Pang,rett opp i haken min!!!

Fy flate trodde jeg skulle svime rett av,og bannorda rant ut...mens stakkars lillemor sto storøyd å så på;((

 

Unnsuld mamma,sa hun..stakkars jenta mi fikk så dårlig samvittighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjør de rett som det er, skøyerne, liker å slå ut mammaene sine !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...