Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vel egentlig bestemt oss for å ikke vite kjønnet på barnet, da kjønnet ikke har noe og si, samtidig som det er gøy å ha det som en overraskelse til slutt. Hva har dere valgt, og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ville vite kjønnet på guttungen og vi vil vite kjønnet på lille luring i magen! Både fordi jeg er supernysgjerrig og for praktiske årsaker! Selvsagt har ikke kjønnet noe å si, men lell så er det artig å kjøpe inn andre farger enn hvitt... Greit å kjøpe litt klær, sengetøy og diverse før baby kommer... Hadde ALDRI klart å vente til fødsel med å vite kjønnet! hehe Synes det er spenning nok som det er emd fødselen! Hvordan ser baby ut? :-)

Skrevet

Jeg visste ikke når jeg gikk med nr 1. Var veldig spennende å ikke vite... Men bestemt oss for å vite nå med nr 2 pga at storesøsken skal få ett forhold til lillesøster el lillebror som er i magen:) Da får jeg prøvd begge deler...

Skrevet

di kunne ikke se kjønnet på første mi siden ho satt gjemt under alle ul kontroller og satt i seteleie.

skal på UL med disse 2 11 nov og skal be om og få vite kjønn og håper inderlig di kan se det :D

Skrevet

Hei! Vi visste det med nr.1, men denne gangen skal vi ikke vite noe. Da har vi prøvd ut begge deler:-)

Skrevet

Jepp,vi skal vite kjønnet... Dette er vår første,og synes det er litt stas å kunne handle inn rose eller blått-før babyen kommer ;)

Det kommer uansett til å bli spennede den dagen jeg ligger på føden å venter på at "knøttet" skal kommer ut,og jeg synes det var overraskende nok å finne ut at jeg var gravid :P

Skrevet

ja, vi skal vite kjønnet! Visste det ikke med eldstejenta, men med de to guttene som kom etterpå. Forresten så er jeg temmelig sikker på at det blir gutt nr 3, har en sterk følelse av det!

Skrevet

Vi fikk vite kjønnet sist, og skal definitivt gjøre det igjen. Ikke for at det har noe å si hva det blir, men fordi jeg er nysgjerrig. Argumentet med at en skal vente, for å ha en overraskelse til fødselen er ikke helt min greie. Det å føde et barn er så stort i seg selv at jeg ikke har behov for noen ekstra spenningsmomenter!!

Skrevet

Hehe... enig der! Trenger ikke flere spenningsmomenter ;) Vi visste det med førstemann og vil vite det denne gangen også ja. Alt annet er jo forferdelig upraktisk?

Skrevet

Hmm... Hva er upraktisk med å ikke vite kjønnet? Når det gjelder babytøy, så trenger man jo ikke kjøpe enten rosa eller blått, det går jo an å kjøpe både brunt, gult, grønt, hvitt, dongeri, beige, krem - masse farger som er "kjønnsnøytrale". Og mere tøy må man jo uansett kjøpe etter fødselen.

Skrevet

Jeg fikk også vite kjønnet sist gang og vil det gjerne denne gangen også.. Litt av praktiske årsaker, men mest pga at jeg syntes det hele ble mer virkelig med en "hun" i magen enn et "det".. :) littt merkelig men det ble på en måte mer personlig for meg i alle fall..

Skrevet

vi ville vite det med lillemor, så kommer nok til å ville vite det nå også. klarer ikke å vente :))

Skrevet

Vi vil vite! Ikke fordi kjønnet har noe å si, men fordi vi er altfor nysgjerrige til å ikke prøve å finne det ut, og fordi det virker mer praktisk i forhold til innkjøp (nesten alt er jo rosa eller blått - kunne gjerne vært litt flere fine nøytrale ting, synes jeg).

Skrevet

Tidligere kunne jeg ikke skjønne folk som ville vite kjønnet for det måtte jo være en del av spenningen når babyen kom om det var gutt eller jente. Men da det kom til stykket kunne jeg ikke få vite det fort nok... he-he.... i mitt tilfelle var det ingen tvil om at det var en gutt. Og da kunne vi endelig begynne å snakke om navn god tid i forveien... heldigvis for mannen min og jeg har totalt forskjellig smak og det var helt umulig å snakke om det når vi skulle diskutere båd gutte og jentenavn... da gikk det trill rundt for mannen min...

Når det gjelder farver på klær tilhører jeg ikke de som må ha alt i lyseblått eller rosa.. men, det er jo koselig med litt i "riktig" farve sånn helt til å begynne med... men, den lyseblå perioden varte ikke lenge her i huset... :-)))

Skrevet

vi vil vite kjønne på denne også, vi viste det også på første mann.

Vi vil vite det fordi jeg liker å planlegge og hater overaskelser, det er selvsagt det samme hvilket kjønn det er , men jeg føler jeg får et mer personlig forhold til barnet i magen når jeg har et kjønn å forholde meg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...