---Snupie--- Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 jeg har blitt så øm i ene puppen.. den er rød på ene siden, og d er vondt når jeg trykker på den.. d er vel begynnende brystbetennelse d?:-S noen som har noen råd for at d ikke skal bli verre? skal jeg amme ofte og bare fra den puppen??
lille sprelle Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 ta en av babyens rene bleier. Fyll den med glovarmt vann og legg rundt puppen. Gjenta gjerne og la det gjerne være varmt før babyen legges til Ta en dusj og masser spis lecitin (fra helsekost) Se ammehjelpen for hvor mye amme alltid først fra det vonde brystet. pumpe mens du masserer... unngå trekk på puppen hold den varm - bruk gjerne ullinlegg pass på hygienen Lykke til!
2 hjertegull :) Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Synes du skal gå å ta deg en varm dusj, og massere området, og gjerne handmelke litt.. Så legger du babyen til når du kommer ut.. Sørg for at h*n får tømt puppen.. Du kan også pumpe først, og la babyen patte etterpå, siden h*n tømmer bedre enn pumpe.. Du må passe på å få tømt skikkelig hele dagen til det er over og gjerne en dag ekstra.. Når babyen ikke vil ha mer, så bruk pumpe.. Tømme tømme tømme.. Det er så viktig.. Hvis du får feber, så dra til legen, så får du antibiotika og slipper å få skikkelig betennelse.. for DET er vondt!!!!! Masse lykke til og god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå