MammaMia=) Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Hva/hvor må jeg gjøre for å få registrert navnet til vesla?? Skal jeg sende inn noe skjema eller no til folkeregisteret, i så fall hvor er det jeg kan få tak i dette.. og når er det hun vil få ett personnummer....??
tvkrus Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Du får skjemaet i posten og må sende det tilbake før det har gått 6mnd og jeg menner det sto personnr på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå