Gå til innhold

Tidlig ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med tidlig (uke 6-7-8) ultralyd ved private sykehus/spesialister i Oslo? Blødning varer ved, og jeg er interessert i å vite hva som egentlig skjer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå til fastlegen og få henvisning til ullevål.

jeg gjorde det og fikk komme inn dagen etter. tror det er bedre å gå rett til sykehuset enn å evt bli sendt videre fra en privatklinikk (som du har lagt igjen 1000 kr på) for å evt få abortpiller/utskrapning hvis ting ikke er bra. (kan være de gjør det privat også, det vet jeg ikke...)

lykke til, håper alt går bra :o)

Skrevet

Syns faktisk at jeg bør betale for slikt hysteri..:) selv, og ikke belaste offentlige helsebudsjett.

Men jeg er vedvarende hysterisk, og lurer derfor fremdeles; noen som har erfaring fra tidlig UL privat i Oslo?

Skrevet

Jeg anbefaler Majorstuaklinikken og Dr.Trolle. Helt fantastisk lege! Jeg var der på tidlig UL (bare fordi jeg var nyskjerrig, hadde ingen blødninger eller noe). Jeg var da 5+3, men trodde selv jeg var i uke 7. Fikk ihvert

Lykke til;)

Skrevet

Sorry, pc`n min klikka litt... Det jeg skulle skrive videre var:

Jeg fikk ihvertfall et utrolig godt inntrykk av majorstuaklinikken, og legen tok seg god tid! Anbefales:)

Skrevet

Takk:) Jeg tar kontakt med dem i morgen!

Skrevet

skjønner hvordan du tenker, var privat med førstemann :o)

jeg har nettopp hatt en MA, og var glad jeg gikk til legen min. jeg var 8 uker på vei da jeg fikk noe blødninger og legen sendte meg vidre til ullevål. der fikk jeg beskjed om at det var dødt, og jeg fikk abortpiller osv.

jeg hadde ringt rundt til de private dagen før, men der var det måneder med venting, og jeg vet jo ikke om de kunne gitt med de pillene og sånn som jeg trengte....

men jeg skal krysse fingrene for deg, og skjønner godt den hysteriske følelsen.... jeg er gravid igjen og ganske hysterisk, leter etter blod hver gang jeg er på do osv.

legen har sendt inn henvisning for meg denne gangen for å se om alt er bra, så jeg greier nok ikke slappe av før etter ul....

jeg ønsker deg iallefall masse lykke til, og krysser fingrene for oss begge :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...