Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet et tidligere innlegg om dette.

men siden onsdag, i dag er det lørdag, så har jeg hatt vondt i livmor/eggstokk når jeg reiser meg og når jeg setter meg.

veldig ømt.

men ligger jeg eller sitter jeg i ro så kjenner jeg ikke så mye.

burde jeg kontakte lege?

eller er det noen som har hatt det likt som meg?? er 12+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt noe lignende, mn er ofte øm i livmora, eller va mer for noen uker siden, er 19+4 .. Men det er nok helt normalt, er nok berre livmora som kansje blir litt ekstra strekt når du setter deg eller noe, trur nok du kan ta d me ro ;)

Skrevet

Hei!

Jeg hadde også noen stikkninger når jeg reiste meg opp eller gjorde bråe bevegelser i den tiden av svangerskapet, så det kan nok være normalt, selv om jeg tolker det slik at du har mere og oftere vondt enn jeg hadde. Det er livmora som begynner å strekke seg litt.

Ellers vil jeg si - både nå og senere i svangerskapet: når du kjenner noe og blir bekymret og /eller ikke helt vet om det er normalt, og heller ikke andre som er/ har vært gravid kan berolige deg med egne erfaringer og viten, så ring lege/ jordmor eller helsestasjonen! De er der for oss, og mange ganger kan en kjapp telefonsamtale avklare mye for deg, bedre å ta en telefon for mye enn en for lite! Det er mye mindre vondt når man vet der er en ufarlig vondte :)

Skrevet

Det er ligamentsmerter og er helt ufarlig!!!

Skrevet

tusen takk.

ligament smerter kan det jo være kanskje ja.

og så har jeg kommet frem til at livmoren er kanskje litt øm når den vokser. det er jo puppene, og livmoren vokser jo myyyyye mer. så jeg har kommet frem til at det er litt naturlig at når man får press på det så er det litt ømt..

men tusen takk for beroligene svar.

Skrevet

Hei, hva er ligament smerter??? Nå ble jeg nyskjerrig....

Jeg har også hatt smerter i livmoren den siste uken.

Litt ubeskrivelige "rart/vondt" smerter. Litt ubeskrivelige.

Spesielt når jeg går og reiser meg.

Til tider stikkende smerter på hver side.

Regner med at dette er livmoren som vokser og utvider seg??

Er i uke 22 ca...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...