Gå til innhold

*Fødestøv* - noen som vil ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var her inne for over to år siden gikk det mye sport i å sende fødestøv ut til dem som ville ha det :)

Jeg prøver å sende ut noe nå i håp om få noe i retur :)

**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Vil gjerne føde nå jeg altså......

God helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaa jeg vil ha. Sender masse tilbake også

**************************************************************************************

Lykke til, håper det virker

Skrevet

Åh vil gjerne ha litt jeg og!

Sender til deg

********************************************************************************

Tar alt jeg kan få;)

Lykke til begge to!

Skrevet

Tro flytter fjell - så her sender jeg og i håp om å få noe igjen:)

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lykke til alle sammen!

Skrevet

da sender jeg deg og alle fødeklare på 3 trimesteret fødestøv.

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

*^*^*^*^*^*FØDE*^*^*^*^*^*FØDE*^*^*^*FØDE*^*^*^*^*^*

Skrevet

Takker og slenger tilbake ***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************(utrolig hvor mye "dumt" man gjør i overtroen ;) ...)

Skrevet

Jaja, hvorfor ikke!?!?! hehe ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************lykke til alle sammen, håper det hjelper!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...