ajate *høygravid* Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Da jeg var her inne for over to år siden gikk det mye sport i å sende fødestøv ut til dem som ville ha det Jeg prøver å sende ut noe nå i håp om få noe i retur ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Vil gjerne føde nå jeg altså...... God helg alle sammen!
Snupp@ med 3 barn Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jaaaaaa jeg vil ha. Sender masse tilbake også ******************************************************************** ************************************************************************************** ************************************************************ ************************************************************************* ***************************************************************** ************************************************************** Lykke til, håper det virker
Millima Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Åh vil gjerne ha litt jeg og! Sender til deg **************************************************** ******************************************************************************** *************************************************************************** ***************************************************************************** Tar alt jeg kan få Lykke til begge to!
Mom for two Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Tro flytter fjell - så her sender jeg og i håp om å få noe igjen:) ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************ Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 da sender jeg deg og alle fødeklare på 3 trimesteret fødestøv. ************************************************************* *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^* ************************************************************* *^*^*^*^*^*FØDE*^*^*^*^*^*FØDE*^*^*^*FØDE*^*^*^*^*^* ************************************************************* *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^* ************************************************************* *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
MammaKos Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Takker og slenger tilbake ***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************(utrolig hvor mye "dumt" man gjør i overtroen ...)
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Jaja, hvorfor ikke!?!?! hehe ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************lykke til alle sammen, håper det hjelper!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå