☠Diamanda Galas☠ Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 jeg fikk høre at første mens etter sa ville være kraftigere pga at det kan være litt ekstra blod igjen...min første mens varte to dager lenger enn vanlig..men nå ser det jaggu ut som den andre mensen også gjør det.. jeg blør en uke til vanlig og syns 9 dager er litt drøyt!!! noen med erfaringer?
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har kun hatt en mens etter ma og den var kort, bare 3 dager - det var også mindre blødning enn det jeg normalt har. Jeg forventet meg kraftigere og lengre blødning og det var også det legen sa til meg kom til å skje, men den gang ei... Det tar nok litt tid før kroppen er i rute igjen etter sa/ma. Neste gang så får kanskje du kortere mens og jeg får lengre... men håper jo på at mens ikke kommer da ;-) Det er tydeligvis også uenighet blant legene for hvor lang tid det tar før kroppen har stabilisert seg - 3 leger har sagt 3 ulike ting til meg, det har variert fra 1 mnd opp til 6 mnd... Så aner jo ikke helt hvem jeg skal tro på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå