Gå til innhold

Rift i endetarmen... Au... =(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg går på do (nr 2) gjør det utrolig vondt. Kjennes ut som om jeg revner litt hver gang. Jeg kan se på papiret at jeg blør litt. Ser ingen hemorider , så tipper at jeg har fått meg en rift under fødselen. Fødte for 6 uker siden.

 

Fikk tips om å prøve å holde avføringa mi så myk som mulig, mens rifta gror. Jeg drikker mye, spiser fiber, går turer og har prøvd laktulose ( den fikk jeg bare luft i magen av). Ingenting hjelper... Er fortsatt litt hard i magen og gruer meg til hver gang jeg må på do...

 

Noen med gode tips og råd som har opplevd dette selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det slik selv! Spis massa druer, svisker etc, og drikk vann, da blir du myk. Og smør med scheriproct eller alcos anal, det bedøver litt.

Skrevet

For å holde magen myk:

 

Rosiner

Svisker

Druer

Epler

Kaffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...