SuperGlad Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg skal ut i dag, å da ungene ble hentet av pappan ble det snakk om ut på byen ting. Å da sa han at det teiteste han visste var jenter som går bevistt ut for å få gratise drinker. Å fortalte da en kompis av han som var ute, er avholdsmenneske å skulle bestille seg brus. Kom da en dame bort å begynte å snakke med han. Etter kort tid spurte hun om han kunne kjøpe en drink til henne. Da kom det fra han: "å neida du, skal du drikke meg fin får gjøre det på egen regning" Mulig jeg har dårlig humor men jeg holdt på å le meg ihjel da han fortalte det. Genial replikk :-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 He he, artig replikk ja. Jeg kan ikke utstå sånne jenter selv - blir helt flau på deres vegne.
Dronningen! Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 hahaha... Kos deg ute i dag Superglad, jeg skal også kose meg ute:o) Og når jeg har drukket den mest udelikate mannen fin, ja da er det rett hjem...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Æsj, nei, å selv be om en drink fra noen er "billig" eller noe, det er noe annet om man får tilbud om å bli spandert på. Må si jeg likte kompisen dins kommentar :oD
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Haha, stilig! Jeg har selv (i hine hårde dager når man måtte på byen sjøl om kontoen var skrapa) snuska til meg litt gratis fyll. Men jeg kan ikke huske at jeg noensinne måtte spørre da, verken de kjekke eller de som måtte drikkes fine ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå