Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Hekt rart å tenke på! Merker jeg er litt rar i humøret idag, sikkart litt blanda følelser nå som jeg vet det ikke er såå lenge igjen å være gravid og tenker litt på fødsel. Men skal nok gå bra! Det må jo det.
hiilda Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Oi, så spennende Selv har jeg rundt 2 mnder igjen, men må si det at tiden går fryktelig fort... Men jeg liker gå gravid, har heldigvis ikke hatt noen plager.. Men du får ha lykke til, det kan jo faktisk skje når som helst nå
ChellBell - har født! Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Oj, så spennende! Bebisen din kan komme når som helst nå! Det er merkelig, for det er ikke lenge siden jeg klaget min nød og tenkte at jeg ALDRI noen sinne kom til å komme en dag nærmere keisersnittdatoen, men så plutselig er den rett rundt hjørnet! ) Jeg har også litt blandede følelser nå.. Jeg gleder meg jo vilt, men jeg merker at det kommer veldig mange tanker også nå som jeg innser at hun faktsik kommer om noen dager! Jeg lurer veldig på hvordan livet mitt kommer til å endre seg etter dette... om jeg kommer til å forandre meg, hvordan dette vil endre forholdet mitt til samboeren min... osv osv.. Det er vel ganske så normalt og sunt at sånne tanker kommer. Det er bare å hoppe i det )
Snupp@ med 3 barn Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg og har termin imorgen. Er kjempeklar:)) Må helt ærlig si at jeg føler at beibien min aldri kommer. Har nesten gitt opp liksom.Håper det skjer noe snart. Lykke til da:oD
sjokoko Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har også termin i morgen! Hadde en sånn dag med blanda følelser igår. Litt overvelda, fryktelig spent og litt redd og i det hele tatt. Er jo store ting som skal skje! Måtte gråte en tår på skuldra til kjæresten min da. Hehe, tår og tår...en foss er vel mer korrekt beskrivelse... Litt hormoner og regner jeg med. Lykke til! Til oss alle!!! Flere med nært forestående?
Trulte troll Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har også termin i morgen, men føler ikke akkurat at det er noe på gang. Men hvem vet... Satser på å få gjort ferdig oppussinga her hjemme før knøttet kommer da. Snart ferdig, vel å merke :-)
Tuttelure Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 tvi tvi alle sammen:) så spennende å være såå tett ved målet:)! gleder meg til jeg er der også 42 dager igjen i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå