moota m storebror&lillebror Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har 5 soverom. 3 oppe og 2 nede. Der som vi bodde før hadde vi bare 2 soverom, og 1 som det kun var plass til en enkel seng på. Vi har nå 2 barn, skal max ha 1 til (ja med mindre det blir tvillinger) og da er det fullt oppe. Nede sover vi + jeg skal lage til lekerom (har ikke så stor stue) og der skal det være sovesofa.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har bare to soverom, som barna har ett av hver av. Så sover mannen og jeg på en åpen loftstuen. Ingen god løsning, men skal bygge 4 soverom i kjelleren etterhvert, så blir rommene oppe til oppholdsrom, datarom, lekerom og slikt etterhvert.. Savner gode soverom her i huset.
katta og co Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har bare 2 soverom og barna deler rom. Ikke den beste løsningen, men det går for en stund. Rommet deres er like stor som stuen, så de har god plass.
bente69;) Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har 4 soverom, snuppa har to rom, det ene er kun soverom og det andre er lekerom. Så har vi ett gjesterom/strykerom/tvrom
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 4 soverom, 2 barn som bor her fast, og 2 helge "barn" (ikke helt barn da, er 16 og 19 år)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Har faktisk kun 1 lite soverom, og er alene med 2 barn 50/50. Vi har familiekøyeseng, hvor av ei av jentene sover øverst og jeg sover nede med den andre. Noen ganger sover jeg på sofaen i stua...;-) Absolutt ikke ideelt, men det går i grunn greit... Jeg har rommet alene annehver uke...;-) Jeg tror man enklere infinner seg med det man innstiller seg for. Selvfølgelig skulle jeg ønske vi hadde et rom hver, men økonomien tillater dessverre ikke det.... Jeg har heller valgt bra beliggnhet (nærme pappaen og skole/barnehage), så det er jo hva man selv velger å veie for el. i mot. De deler soverom hos pappaen også.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Vi har i grunnen 5 rom som kan brukes som soverom. Har 2 barn. Lillemor har 2 rom, et lekerom og et soverom. Så har vi et rom som er kombinert gjesterom/kjellerstue. Vi har i grunnen 3 barn, men samboers eldste får ikke være hos oss nå. Vi ordner nok plass til henne om det blir aktuellt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå