moota m storebror&lillebror Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg er fortsatt litt i tvil om det blir noe pizza (sambo har sagt han skal lage) men nå har han tatt opp kjøttdeig så det er kanskje håp. Det er ganske vondt å svelge, jeg håper det blir bedre, tenkte å finne litt is nå. Men blir det pizza, så blir det vel jeg som sitter igjen med oppvasken =(
trebarnsmor Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Hjemmelaget pizza her i kveld. Ungene elsker å lage seg egne pizzaer, og vi skal kose oss skikkelig så fort min kjære er hjemme fra jobb.... ;o)
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Hjemmelaget pizza her også.... Fast på lørdager i denne heimen... ;o)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Pølse og spagetti, hadde pizza igår, barna ville ha det idag også, men må ha litt variasjon.. Så da var pølse og spagetti neste valg.. Jeg har kjøpt meg slik tomatpølsegryte som jeg skal lage til meg og mannen.. Med ris til, hadde mer lyst på det jeg. Men får se hva det blir til? Kanskje latheten vinner og det blir pølse og spagetti på alle sammen?
katta og co Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Vi var å handlet og stakk innom McDonalds etterpå. Vi spiser nesten aldri slik mat og derfor er det godt(og veldig lettvint) når vi for en gangs skyld gjør det. Eldste synes selvfølgelig det var stas å være der:)
bente69;) Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Har ingen planer om å lage noe mat. Har kjøpt meg litt gummi godiss og en pose kims snack chips. Magen er fortsatt rar, men mye bedre... så får vi se hvordan det går når lørdagsgodissen skal fordøyes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå