moota m storebror&lillebror Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Lillebror sover. Og sambo tok med storesøster ut for å gjerde litt. Så kan jeg få en liten stund om ikke annet fred og ro og bare slappe av. 3 åringer i mase/trassalderen er litt slitsomme når man er skikkelig syk, og i tillegg ikke har stemme. Hun forstår ikke hvorfor jeg hvisker og ikke vil holde praten i gang med henne he he stakkar liten =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Nå er kanskje hvilen din over? Men nå begynner min. Mannen har tatt med seg barna ut for å vaske bilen, men er jo litt lytt da så jeg hører dem hele tiden.. Bare jeg som har veldig høyrøstet barn eller? Mens de skal vaske og rydde og bone bilen så skal jeg ligge strekk ut på sofaen, må bare innom bam før jeg legger meg helt strekk ut.. Så har jeg lovet dem litt penger for jobben hvis de jobber da, og kakao når de kommer inn.. Så blir bilen ren og klar til baby kommer. Jeg føler litt for at alt skal være så rent når baby kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå