Lurvehette Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Er det noen her som har droppet dette? Ser ikke poenget med å gå på det, men blir det noe styr om en ikke gjør det?
Isabella12 Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Det er vel greit å få sjekket opp at livmoren har trukket seg sammen, blodtrykket er stabilistert osv?
Bunnies by night Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Er vel lurt å komme seg avgårde for en sjekk! Jeg gikk ikke - da det bare forsvant for meg i ammetåke og babyrus *ler* Jeg var utrolig frisk og rask etter fødselen så det var nok ikke noen krise. Men det kan jo være greit å få sjekket blodtrykk o.l. Ellers varierer det jo veldig hva som sjekkes på denne kontrollen da. Noen får GU, andre prater bare om hvordan fødselen gikk, hvordan mamma-rollen går osv. Det blir i hvert fall ikke noe styr om du ikke går på det siden det var primært det du spurte om:)
Trulte76 Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 er det ikke standar å få GU altså? trudde det som var vitsen med 6 ukers kontrollen jeg.. gått 6,5 uke siden fødselen med meg..har ikke fått makket meg til å bestille time engang jeg..
Tante Bassa Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Det er lurt å få tatt en GU, fordi det er vanlig med celleforandring i svangerskapet!
Bunnies by night Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Nei, er ikke alle som tar GU Når det gjelder celleforandringer, så bør man være obs. Men legen sa til meg at siden jeg hadde tatt celleprøve rett før jeg ble gravid trengte jeg ikke noen ny celleprøve før om halvannet års tid:) Viktig å få sjekket slike ting ja!!
3småtroll♥ Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg var heller ikke. Glemte det vekk og nå har det liksom gått så lang tid- lillemann blir 5 mnd til onsdag.. Har ikke hørt noe fra legen akuratt så det går nok bra. Jeg var på 6 ukers kontroll etter de to andre og da tok jeg gu.. Får vel ta meg et tak i nakken etter hvert å ta en skjekk nå oxo..
lillepixie Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg var ikke... Ang celleforandringer hadde jeg dette før jeg ble gravid, men etter fødsel har jeg ingenting. Så kan gå motsatt vei også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå