Bulle* Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har inntil for få dager siden kjent de trådene, som man skal dra spiralen ut med, ganske godt. Nå kjenner jeg de ikke i det hele tatt. Kan de forsvinne oppi der? Hvordan får man dem ut igjen da? Hjelp!
dolly29 Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg ville ringt legen man. for å få sjekket det. Men kan den bare forsvinne sånn helt ut i det blå da??
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Noen ganger blir man litt hoven i livmorhalstappen, f.eks ved eggeløning eller mens. Og da forsvinner liksom tråden i hovenheten. Men om det vedvarer, så ville jeg kontaktet lege, for de kan falle ut.
tante grusom master of law Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Hvis du kjenner helt oppe i tappen, kan du ikke kjenne selve spiralen da?
Bulle* Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2008 Kjennes ikke hoven ut.. Kjenner ikke antydning til trådene engang. Håper virkelig ikke den har ramlet ut. Passer litt dårlig med nr 2 nå... Får ringe gynekologen på mandag og bestille time tenker jeg.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Hm,mamma mistet sin,men den kom jo ut.. Og *pang* der fikk jeg en atpåklattsøster:-)
Bulle* Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2008 Innbiller meg at jeg hadde merket om den kom ut... Hvis trådene har "forsvunnet" oppi der, håper jeg ikke det er for komplisert å få den ut igjen...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Altså jeg har aldri noensinne kjent trådene på min spiral, men legen sjekker 1 gang i året at den er der den skal! Ville ikke bekymret meg unødig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå