Bare™ Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 med "vanlig" CB, og der kom det en svaaaak skyggestrek. CB digital forrige dagen lyste "ikke gravid" mot meg. Har aldri fått skyggestrek på CB før, jeg? Kanskje den uvelheten jeg har følt siste uken slettes ikke er omgangssyken- som "alle" har?
luckymum Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg fikk også en svak strek på krysset 2 dager før ikm.Idag 1 dag etter var streken blitt sterkere. Jeg var inne og så på clearblue sin side og der er det bilde av noen eks. på streker som er positive.Er kanskje det på brukerveiledningen i pakken også. Så jeg er nok gravid og mest sannsynlig du også tenker jeg. Det er nesten umulig å få en strek hvis man ikke er gravid da=) krysser fingrene for deg!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 jeg har hørt en strek er en strek uannsett den er svak eller ikke.. så jeg vil gratulere deg )) da kommer du vel snart over på 1trimesteret )) har nettopp flyttet over der, men er innom her innimellom )))
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 NUNNE!!!;) Gratulerer. Du er søren i meg fruktbar altså! heldiggrisen. Ble kempeglad da jeg leste dette. Jeg er 17 dager over el, men ingen positive tester ennå. Klem
Bare™ Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2008 Satt på 2. pp sist også, men nå trodde jeg ærlig talt det var omgangssyke i anmarsj. "alle" rundt oss spyr og eller skiter, jo!! Vi har IKKE gjort det, men jeg har vært uvel (som den eneste i huset).. Vi har IKKE feiret enda heller, altså!! Gjør ikke det før i morgen eventuellt. Skal til svigers på fårikål imorgen kveld- er testen positiv så kommer ikke vi til å klare å holde det hemmelig!!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Hehe:) Dette er så morsomt for dere. Ønsker dere alt godt. Klem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer så mye med spire! Kos deg masse i svangerskapet og lykke til :-)
Bare™ Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg tror ikke jeg er det.. Aldri følt meg så lite gravid, altså!! Selv om vi har planlagt sååå nøye, så blir jeg litt satt ut. Sett på streken i alt slags lys her, og jeg SER skyggen. Men har jo lest om mange her som får disse skyggene uten at det er noe spes... Vel, dere må holde ut med meg i kveld, for jeg får en laaang kveld- og natt frem til testing i morgentimen!! Så det så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå