Lurvehette Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Nå har jeg vært nybakt mamma i 1 måned og 8 dager. Helt siden vesla ble født, har hun sovet natta igjennom, og jeg har måttet vekke henne for at hun skal ete litt. Hun er en super baby:) Mine to andre barn var også lette babyer å ha med å gjøre, men denne vesla her, er bare noe helt for seg selv:) De som kan om babyer, tror neppe hun kommer til å forandre seg til det verre heller, nå når hun har vært slik hele tiden. Krysser fingrene for det:) Virker ikke til at hun har de store magevondene, hun får godt med mat, er fornøyd, blid, men ikke så glad i puten hun må gå med da(pga umoden venstre hofte), selv om hun også har tatt det greit:) Andre med små solskinnsbabyer her? Glad mamma:)
Mamman*til*Lukas Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Joda, gutten min var sånn de 3 første mnd'ene! Verdens godeste unge, sov hele natten, spiste masse og var alltid smilende og blid. Men så begynte det sakte men sikkert å gå nedover, med puppenekt, nattevåk, og null soving på dagen. Så han har gått fra å være en solskinnsbaby, til å bli krevende og en smule slitsom. Så NYYYYYT det så lenge det varer, det kan plutselig snu...
Gjest Mamma&gutten Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Min er snart 5.mnd å enda et "solskinnsbarn".Nyter det.
Bunnies by night Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Så herlig Lurvehette:D Jeg hadde virkelig et solskinnsbarn helt frem til han var seks uker - da fikk han kollik stakkar - så da hadde vi det stritt frem til tre måneders alder. Men så ble han den samme gamle solskinnsbabyen(må ha pupp en gang om natten da - men det gjør jo ingenting) Er et eneste stort smil, ler masse og koser seg på matta med lekene sine - og sovner av seg selv rett etter han er lagt - herlig med barn som er lette å tilfredsstille:)
RødRev Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Jepp, min er helt fantastisk Han er snart ni mnd. Sov natten gjennom fra han var syv uker, er veldig blid og koselig. Lite grinete, nattavvente seg selv, liker mat og er lett å ha med seg rundt. Synes bare det blir bedre og bedre! Nå trenger han ikke lenger nattpupp, er kjempelett å legge kl. syv, sovner av seg selv på altanen på dagtid, kryper og ruller rundt og er kanonsøt Jeg er utrooolig heldig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå