Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært nybakt mamma i 1 måned og 8 dager. Helt siden vesla ble født, har hun sovet natta igjennom, og jeg har måttet vekke henne for at hun skal ete litt. Hun er en super baby:) Mine to andre barn var også lette babyer å ha med å gjøre, men denne vesla her, er bare noe helt for seg selv:) De som kan om babyer, tror neppe hun kommer til å forandre seg til det verre heller, nå når hun har vært slik hele tiden. Krysser fingrene for det:) Virker ikke til at hun har de store magevondene, hun får godt med mat, er fornøyd, blid, men ikke så glad i puten hun må gå med da(pga umoden venstre hofte), selv om hun også har tatt det greit:)

Andre med små solskinnsbabyer her?

Glad mamma:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, gutten min var sånn de 3 første mnd'ene! Verdens godeste unge, sov hele natten, spiste masse og var alltid smilende og blid.

Men så begynte det sakte men sikkert å gå nedover, med puppenekt, nattevåk, og null soving på dagen. Så han har gått fra å være en solskinnsbaby, til å bli krevende og en smule slitsom.

Så NYYYYYT det så lenge det varer, det kan plutselig snu... :)

Gjest Mamma&gutten
Skrevet

Min er snart 5.mnd å enda et "solskinnsbarn".Nyter det.

Skrevet

Så herlig Lurvehette:D Jeg hadde virkelig et solskinnsbarn helt frem til han var seks uker - da fikk han kollik stakkar - så da hadde vi det stritt frem til tre måneders alder. Men så ble han den samme gamle solskinnsbabyen(må ha pupp en gang om natten da - men det gjør jo ingenting) Er et eneste stort smil, ler masse og koser seg på matta med lekene sine - og sovner av seg selv rett etter han er lagt - herlig med barn som er lette å tilfredsstille:)

Skrevet

Jepp, min er helt fantastisk :) Han er snart ni mnd. Sov natten gjennom fra han var syv uker, er veldig blid og koselig. Lite grinete, nattavvente seg selv, liker mat og er lett å ha med seg rundt. Synes bare det blir bedre og bedre! Nå trenger han ikke lenger nattpupp, er kjempelett å legge kl. syv, sovner av seg selv på altanen på dagtid, kryper og ruller rundt og er kanonsøt :) Jeg er utrooolig heldig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...