moota m storebror&lillebror Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Storesøster klager over vondt i armen. Ca i albuen. Hun har klaget siden igår og vil ikke bruke armen. Hun vil ikke gjøre noe som krever at hun bruker armen og for å si det slik: spiller hun, så spiller hun godt. Litt av grunnen til at jeg lurer er at sist helg dro jo storesøster albuen til lillebror ut av ledd. Og tror hun syns det var litt stas at legen faktisk kom hjem til oss for å "fikse" lillebror sin arm. Hva synes dere jeg bør gjøre?
Gorosa Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Observer henne når hun tror dere ser en annen vei. Dersom du tror hun er oppriktig, kan du jo ringe til legevakta. De lar dere sikkert komme inn, og det tar jo ikke lange tiden å vippe den på plass. Det er jo litt leit for dattera di dersom hun snakker sant, og dere ikke tror på henne. Men jeg skjønner at du tviler. Det hadde jeg også gjort. Ei venninne av meg lærte hvordan hun skulle sette leddene på plass igjen, for hennes gutter gikk fort ut av ledd, både i albue og håndledd. Hun måtte være forsiktig når hun tok av han ene parkdressen, det var ikke mer som skulle til.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Lurt det andre forslaget du fikk her, å observere henne når hun ikke ser det, eller når hun leker og glemmer seg.. Min gutt klaget på vond rygg for noen uker siden.. Jeg trodde heller ikke sånn veldig på han for han beveget seg jo og hoppet rundt forbi, men han sa at det var vondt når han sprang og når han bøyde seg. Men så nevnte han det ikke mere. Jeg har jo hatt mye vondt i ryggen nå og har ikke kunnet bøye meg eller springe så trodde bare han "hermet!" etter meg. Men så dagen etter så klaget han igjen, jeg tok han med til kir.pr, (han hadde vært med meg der før og gledet seg til dette, så jeg trodde enda han bare tøyset litt). Men kir.pr fant en skjevhet i ryggen som gjorde at den ene foten var lenger enn den andre og litt låsninger i ryggen. Han fikk ordnet opp i dette. Og sa at det hendte ofte at barn kom innom der etter fall eller hard lek. Gutten min forteller at han hadde hoppet høyt ned fra noe lekestativ greier på skolen.. Så sannsynligvis derfor.. Han var hos kir.pr to ganger så har han ikke klaget på ryggen mer..
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2008 Hun sier den er bra nå. Det var egentlig et uhell, det som jeg tror gjorde at den ble bra igjen. Og det var det at hun har vært litt av en utfordring idag, og jeg snakket til henne da hun bare snudde seg og gikk. Jeg tok tak i den vonde armen hennes for å holde henne fast mens jeg snakket og hun klagte jo på armen da. Men etterpå klagte hun ikke mer. Håper det ordnet seg i armen hennes uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå