Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Utenom lefser, "tacoskåler" kjøttdeig, mais, salat, tomat, agurk, rømme, tacosaus? Føler jeg har glemt noe, men vet ikke hva...
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 I tillegg til det du ramser opp MÅ vi ha OST og LØK og så er det innimellom godt med ananas for å få litt friskhet. Gubben sverger til vanlig dressing, party dressing og eller hvitløksdressing til han da
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2008 Ost, løk og paprika, selvfølgelig! Tusen takk : )
hit og dit Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Steikt kylling, salat, rømme guacamole, salsa, rømme, revet ost, løk, paprika og mais. Så liker eg best tortillalefstene.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Vært å handla til taco idag og skal ha tortilla lefser, kjøttdeig med seasoning krydder, salat/kinakål, rømme, mais, agurk, paprika og ost.
Bulle* Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Hemmlaget guacamole er veldig viktig for meg. Blir ikke det samme uten.
Alba44 Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Kjøttdeig/karb.deig, tacosaus, mais, salat, tomat + masse ost er et must for meg )
Gjest mphs Skrevet 4. oktober 2008 #14 Skrevet 4. oktober 2008 (kylling), guacamole, ost, creme fraiche, hot tacosaus i tilegg til det du skrev. I dag skal vi prøve det nye Crispy chicen kitet. Gleder meg:o)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. oktober 2008 #16 Skrevet 4. oktober 2008 Rømme med sweet chili saus i. Yammi.
*Anonymus Maximalus* Skrevet 4. oktober 2008 #17 Skrevet 4. oktober 2008 vi bruker: *Tortillalefser *Kjøttdeig/karbonadedeig/kyllingkjøttdeig/kyllingfilet *tacokryddermix *Partydressing *Ostesaus (enten på glass eller pose, som står sammen med tacoting) *Tortillachips cheese *Ost *Paprika *Mais *Salat *Noen ganger løk *Noen ganger sånne chili rolls (eller hva det heter) i stedet for tortilla chips Tror det var alt. Vi bruker ikke rømme og ikke tacosaus...
du og jeg og vi to Skrevet 4. oktober 2008 #18 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, i tillegg til ost - guacemole og gjerne ostesaus, nam!
Koseklompen Skrevet 4. oktober 2008 #19 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg MÅ ha rå løk til. Det er bare såååå godt. (anbefaler da gartner sin mild løk, den er kjempegod for når en skal ha rå løk i maten. Den dominerer ikke så mye som den vanlige)
Gjest irismor Skrevet 4. oktober 2008 #20 Skrevet 4. oktober 2008 Her er det ikke så avansert når det er taco. mais kjøttdeig ost rå løk hot og mild tacosaus rømme tortillas
Loyloy Skrevet 4. oktober 2008 #22 Skrevet 4. oktober 2008 Alt det du skriver over, også må du ha løk og ost....
ToPrinsesser<3 Skrevet 4. oktober 2008 #23 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har dette på bordet: salat, paprika, ost, agurk, gryte el. chilibønner, jalapenos, ost, rømme, mais, stekt sjaminjong, ananas, løk - rød el vanlig, tacosaus Pitabrød kan være godt som en forandring til lefser og skjell.
hedda:-) Skrevet 4. oktober 2008 #24 Skrevet 4. oktober 2008 Må ikke glemme vanlig COLA, taco blir ikke det samme uten:-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå