hysterika Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har akkurat hentet en ulljakke (vinterjakke - type seilerjakk ?) jeg har bestilt fra HM. Jeg er veldig fornøyd, men jeg begynte plutselig å tenke på om den kommer til å bli en "støvsuger". Er det noen som vet?
dolly29 Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg føler mine ulljakker trekker til seg en del støv, men jeg har sånn rulle som jeg ruller med rett før jeg går ut...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Tja, de tiltrekkes en del, men så spørs det jo hvordan du behandler den også. Henger du den opp når den ikke er i bruk, ikke har den i nærheten av hunder o.l så blir det ikke så ille. jeg hadde et vennepar for noen år siden med 3 hunder og jeg så ikke ut når jeg hadde besøkt dem, selv om jakka hang oppe på veggen i yttergangen hele tiden. Hundehår er jo nesten umulig å få helt vekk også =)) Den jakka jeg har nå er egentlig ike så ille, men man ser godt de lange hårene mine som blir sittende fast på ryggen....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 har en i tynn ull fra zara og den trekker egentlig ikke til seg så mye. og jeg har hund og rotter. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå