edvina har fått en gutt Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg forundrer meg veldig over at soveskinn nå ikke er anbefalt, selv om det er korthåret pga krybbedød, men ingen sier noe om saueskinnspose, som jo ofte ikke er korthåret engang. Det må da være like farlig å sove i disse, barnet ligger jo ofte timevis i strekk og til og med alene i vognen på dagtid. er enig at det går lenger tid før man sjekker om natten, men allikevel.... Huff jeg er i "et henger meg opp i" humør i dag:(
ChellBell - har født! Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg går ut i fra at soveskinn er det samme som lammeullsfelle? I så fall, når ble det ikke anbefalt lenger? Jeg har kjøpt det i hvertfall og kommer til å bruke det mye
edvina har fått en gutt Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 http://www.lub.no/oslo/lub.nsf/id/0CD04FA53E99464EC1257367002FF6E6?OpenDocument
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå