Gå til innhold

ligge på pels...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forundrer meg veldig over at soveskinn nå ikke er anbefalt, selv om det er korthåret pga krybbedød, men ingen sier noe om saueskinnspose, som jo ofte ikke er korthåret engang. Det må da være like farlig å sove i disse, barnet ligger jo ofte timevis i strekk og til og med alene i vognen på dagtid. er enig at det går lenger tid før man sjekker om natten, men allikevel....

Huff jeg er i "et henger meg opp i" humør i dag:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ut i fra at soveskinn er det samme som lammeullsfelle?

I så fall, når ble det ikke anbefalt lenger?

Jeg har kjøpt det i hvertfall og kommer til å bruke det mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...