dritgrei hei hei! Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer med dagen som mamma i ett år til lille vennen din... Det går fort, jeg er helt enig, for hun jeg syns er akkurat født, hun er snart 2 og et halvt, og han som faktisk ble født i går, vel... han er fem mnd allerede... det er helt vilt. tida går helt vilt fort. Håper dere har en fin dag og at lillevenn får merke at det er bursdagsdagen i dag! god klem fra
Maud Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer til lille Smulte! Det er trist og fint at tiden går så fort. Her i huset nærmer det seg også 1-årsdag. Håper dere koser dere og at kaka ble like god som røra :-)
Mariamin Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Tusen takk for gratulasjoner. Ja, i dag har det vært hektisk, koselig, morsomt og slitsomt. Lille Smulte har blitt gjort stas på i hele dag. Tror hun forstod at noe var i gjære, for hun ville ikke sove formiddagsduppen sin, men har vært blid som en sol i hele dag allikevel. Det er stor stas med mange gjester, og for ikke å snakke om innpakningspapir:-) Jeg har heldigvis en snill mor som har hjulpet meg med litt med kakebaking, og hun lager en himmelsk god ostekake. Nå sitter vi og slapper av med et glass rødvin etter en deilig, men sen middag. I morgen venter en ny invasjon av hyggelige venner og litt mer slekt. NB: sjokoladekake var like populært som røre...
coscos Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer med lille Smulte på etterskudd! Høres ut som dere hadd en fin dag. Ja, jeg tror de små vet hva som skjer og får med seg mer enn vi aner :-) Håper dog hun sover litt i dag, så hun er utvhilt til neste selskap begynner :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå