Gå til innhold

Hvordan kan obs skoen vinne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært dum nok til å kjøpe denne vinterskoen 2 ganger, fordi den var best i test. Men den er dårlig.....Innerforet løsner og ligger som en rynkete sekk nedi skoen. Hælkappen kjennes ut som den er laget av papp dersom en kjenner etter. Det merklige med testen er jo at de ikke tester komfort. Mange sko kan være varme og tørre, men allikevel vonde å gå med. Vi kjenner jo selv forskjellen på eks ecco sko og noe billigskitt...

Sikkert ikke lett å teste komfort på de minste, men det går jo fint på de litt eldre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også kjøpte obs sko til gutten min, endte i søpla etter 3 uker. Ble hull på begge sider, etter å ha blitt vår å løpt mye i. Det var papp som stakk ut ja, skoene tålte ikke å bli våt.

Skrevet

Hva slags sko er det?

Kjøpte for to år siden (da var de best i test) og i fjor, var greie de. (friends-merket)

Skrevet

Endelig noen som har skjønnt poenget og sier ifra TUSEN TAKK!!!!! Kunne ikke vært mer enig!!!!

Skrevet

vi har kjøpt friends-sko på obs,de er kjempegode!

merkelig, kanjse vi har vært heldige..?

Skrevet

Hadde disse skoene til min treåring i fjor. Supre sko som både holdt føttene varme og tørre. Ingen vintersko er laget for slapsete vårvær... Men barn er forskjellige - noen sliter sko fort og da er kanskje ikke friends sine særlig slitesterke? Da må man kanskje opp en prisklasse for å få sko som tåler slitasje bedre? Friends er gode sko for en sesong for barn som sliter sko normalt tror jeg!

Skrevet

De var visst veldig gode for noen år siden, men så har de byttet leverandør.

Og nå har de en helt annen membran ift fukt og slik, så nå er jo ikke skoen vanntet engang.

Vi gikk for Viking Goretex vi, fant på salg til 399 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...