Gå til innhold

ammemadrass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere/skal dere ha ammemadrass? Er så usikker på om jeg skal kjøpe det.. virker jo litt kjekt.., men er jo litt dyrt.., kjedelig å bruke så mye penger på det hvis man ikke får bruk for den.. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt fra DRY.. ingen erfaring, men hørt om mange andre positive..

Skrevet

Fikk en av svigermor sist da hun fikk angst om jeg sovnet ved nattammingen. Den fra DRY. Skitdyr! Ble brukt 2 ganger sist og syntes det var klønete med knappene og at veggene ikke er stive.

Men blir spennende å se om den er lettere å bruke denne gang. Har dessuten større seng nå.

Men jeg har satt opp en ammestol ved sengen denne gang. For, ja jeg sovner ved amming på natten når måltidet tar lang tid.

Synes ikke DRY er verdt 650kr. Men jeg fikk min.

Skrevet

Vi har ammemadrass og tror nok vi kommer til å bruke den flittig.. HAr jo ingen erfaring , men synes det er noe å prioritere å bruke litt penger på :-)

Skrevet

hei, vil bare anbefale dere å titte på nett og søk på co-sleeper.

jeg har denne her: http://www.shopping.com/xPO-Baby-Delight-Deluxe-Snuggle-Nest og vi er kjempe fornøyde. kostet oss 250kr, så ganske mye billigere enn DRY sin.

den er sammenleggbar med lite håndtak så bruker den også som reise seng. Lillegutt ligger trygt og godt oppi, enten i vår seng eller oppi sin egen. Og lett å flytte på han etter han har sovnet uten å vekke han, bare løfte opp hele madrassen så blir han ikke forstyrret.

Skrevet

Jeg var så heldig å finne en DRYKID ammemadrass på tilbud, så slapp unna med 399 kr. Siden jeg kommer til å ha bebi i sengen min så føles det trygt å ha et sånt eget lite "rede" til henne der. Sist var jeg superstreng på at sønnen min skulle sove i egen seng (vogge) helt fra starten, men det erfarte jeg var bare mer slitsomt for både meg og ham :( Så denne gang litt mer nærhet! Kommer nok til å flytte madrassen rundtomkring i leiligheten etter hvor jeg befinner meg også sånn på dagtid når hun skal sove etc.

Skrevet

Jeg har den fra forrige baby. Ammet ikke sist, så den ble ikke brukt slik jeg hadde tenkt, men den var ok den perioden vi hadde henne mellom oss i senga. Følte litt tryggere for mannen som var redd han skulle legge seg over henne. Men ellers vil jeg si at det ble litt klamt med madrassen altså. At den er dyr er jeg ikke enig i, men vi har nok litt forskjellige synspunkter på det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...