Gå til innhold

til dere som ammer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sover dere med BH om natten??

Har det noe å si for melkeproduksjonen om man sover med eller uten BH??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover uten BH om natten. Har en håndduk over brystene i tillfelle jeg skulle lekke..

Skrevet

Og... vet ikke om det har noe å si i forhold til melkeproduksjonen nei...

Skrevet

Jeg sov med bh i begynnelsen, følte det ble så mye gris likevel.. Men nå¨sover jeg uten (baby 5 mnd, fullammer ennå).

Skrevet

Jeg måtte sove med bh om natten, for jeg lakk som en sil. Hadde en vaskeklut inni hver cup, og enda var jeg gjennomvåt om morgenen. Vet ikke om det har noe å si for produksjonen, men jeg har da i allefall hatt mer enn nok melk til min gutt. Og jeg ammer fortsatt et par ganger om dagen nå når han er 14 mndr.

Skrevet

Jeg sov med bh om natta, med ammeinnlegg og ullkluter innenfor og digert håndkle under meg. Enda jeg bare lå på siden eller ryggen så lakk jeg som ei sil i mitt første sv skap, såpass at jeg måtte skifte madrasser etter endt amming!!

Skrevet

sov med baby om natten i begynnelsen for å holde på plass innleggene, og også for å presse imot på den puppen jeg ikke ammet, slik at det ikke pumpet ut ettersom hun drakk.

nå sover jeg uten bh, for det meste, hun er 10 mnd og ammer fremdeles om natta, nå åler hun seg bare over og suger når hun ønsker det. tviler på det har noe å si for produskjonen, sal det gi mer eller mindre melk å sove med bh?

Skrevet

hehe sov med BABY for å holde på plass innleggene?? wow, det må jeg si.. kreativt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...