Gå til innhold

Nytt treff på Lillehammer?? =)


mandel

Anbefalte innlegg

Til alle som var på sist treff: hyggelig å møte dere =) Er det interesse for et nytt treff nå i nærmeste fremtid? Både for de som var der sist, og alle andre foreldre som måtte ønske å komme i kontakt med likesinnede =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :-) Jeg er helt klar for å møtes igjen!! Har vært på høstferie nå, ellers hadde jeg nok invitert deg og lille tuppa på en gåtur til Kanalen eller noe en dag. Kommer igjen i morgen. Men nok om det...

 

 

Hva gjør vi neste gang? Burde tenke ut et sted som er litt mer barnevennlig... og bedre plass til vogner og sånt. Biblioteket er jo en idé ... men da får vi ikke kjøpt oss noe. Forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåtur til kanalen eller noe må vi gjerne prøve å få til en dag ja =)

 

Men møtested på treffet ja.. Huff vanskelig. Slenger ballen videre jeg, mens jeg fortsetter å fundere på det. Noen lillehammer-damer der ute som har noen gode forslag?? Og er det interesse for treff? Bare å komme uansett alder på barnet ditt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med igjen jeg! Er ikke så godt kjent på lillehammer så har ikke noen gode forslag, men har et ønske om at det ikke blir en mandag denne gang, for da kan jeg komme uten storebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du også vil være med bellabebis & lillegutt! Og skal nok la seg gjøre at det blir en annen dag enn mandag ja =) Flere som har lyst å være med?? Går kanskje eventuelt å ha treffet privat da, hjemme hos meg for eksempel hvis det er interesse for det?? Så kan de som vil krabbe gjøre det uten for mye risiko =) Men er gjerne med på andre forslag altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide å møtes hjemme hos deg - ellers så er jo biblioteket det beste stedet jeg har klart å komme på - eller Strandtorget, der er det jo også forholdsvis "barnevognvennlig", men kanskje ikke fullt så "krabbevennlig"...

 

Gleder meg til å treffes igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite respons ellers her =) jaja, da blir det lite treff igjen, men koselig det og!! Skal vi bare begynne å tenke ut dato da kanskje? Jeg foreslår førstkommende onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva, jenter? Vi slenger oss med på trilleturen til barnas turlag (trenger ikke være medlem for å være med). Den går fra Lilletorget til HiL kl.11 00 i morgen. Lunch på høyskolen. Da treffer vi flere også... Jeg setter det opp som treff, jeg :-)

 

Håper det er i orden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier dere å treffes fast på onsdagene? Jeg har ei jente som er født 23/7-08 som gjerne vil ha noen å trille tur med / drikke kaffe sammen med så jeg blir gjerne med :-) Må bare se om det passer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nove: hyggelig at du også vil bli med, du er hjertlig velkommen =)

 

Bellabebis e : Lilletorget ligger enda litt lenger nord enn der vi møttes sist. Du fortsetter bare bittelitt videre. 7-eleven ligger der, og en statue. Vi finner deg uansett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, jeg kan desverre ikke komme i dag likevel. Lillebror er blitt så forkjøla, så jeg tror vi holder oss inne i dag. Kjenner ikke at jeg orker bilturen heller med sutrete unge i baksete..

Men jeg regner med det kommer flere anledninger, vi kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg ser nå at dere har hatt noen treff. kunne gjerne tenkt meg å bli med en gang! kjenner få her på lillehammer som har barn, og ikke minst fri til å finne på noe på dagtid:) jeg fikk en sønn 13 juli, så han er akurat fylt 3 mnd nå. vært hyggelig å møte noen mødre å skravle litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan gjerne ta et treff igjen snart, så da er det bare å henge seg på alle som vil. Bare følg med på treffsiden, eller sett gjerne opp et treff selv så dukker vi opp =)

Jeg kan jo forresten foreslå nytt treff jeg, mens jeg er igang. Hva med neste onsdag? Altså om en uke? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig med hvis jeg får det til.. Er rimelig tettpakket program neste uke, men. Hvor skal vi møtes, da? Og når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maihaug kafeen var godt forslag hvis det er plass til vogner der ja. Tidspunkt på dagen som passer best for dere? Jeg foreslår 11-tida. Er kafeen der forresten åpen på det tidspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser det er litt liv her! Har ikke fått med meg det jeg!

Vil også være med på treff!

Må begynne å følge med her skjønner jeg. Blir treffene lagt ut på tfreff sidene?

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg har heller ikke fått med meg at det er liv her inne... Vi synes babytreff er superkoselig, er en gjeng som bruker å treffes i ny og ne. Jeg og snuppa mi vil også gjerne være med på treffene deres engang, om vi får lov..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...