Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Vet ikke om det er en sånn fra før, men jeg sliiiiter! Aner ikke hva jeg skal gi dem, alle 4 går skikkelig i "de som har ALT og litt til"-kategorien!
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Eller evt. gavekort på kulturhus/konsert e.l.
Alba44 Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Har nylig vært hos fotografen med lillegutt, så regner med det blir bilder ) Svigermor ønsker seg teflonduk, så det har vi kjøpt til henne. Svigerfar skal få en bok vi har bestemt oss for. Mamma og pappa vet vi ikke hva vi skal gi.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Svigerfar for bøker Svigermor aner jeg ikke enda Svigersøster bok og make-up sikkert mamma tjaaa pappa enda mer tjaaa, men jeg regner med at det blir noe nytt treningstøy og noe tekniske greier. hehe.
Elsker jenta si<3 Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har laget noen julegaver på www.eurofoto.no Laget kalendre og lommebøker med bilder av lillejenta vår til foreldre,svigerforeldre,onkler og tanter:)
Mammapudding Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Svigerfar skal få et stort bilde av Leah, hab har mast om det siden hur var født, så nå skal vi endelig får det gjort:) Ellers får alle besteforeldrene Leah-kalender for 2009:) Og noe mer som jeg ikke har tenkt ut enda..
Mrs. Bouquet Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har faktisk to ting som alternativ til svogerforeldrene mine, enten ny trådløs telefon eller nespressomaskin med nespressokapsler. Nespressomaskin kan vi evt. gi til foreldre mine også, men de "krever" i utgangspunktet hver sin gave, og nespressomaskin med diverse tilbehør blir kanskje litt for dyrt til bare en av dem. I mim familie er det vanlig å slå skikkelig på stortromma når det gjelder antall gaver og hvor mye penger som blir brukt, så vi gir rett og slett ikke like mye til svigerforeldrene mine som foreldrene mine. Men det er ikke noe problem da jeg bare har 3 stk. det skal kjøpes gave til i min familie.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Fotobok for året som er gått, de fikk for 2007 i fjor... De bor såpass langt unna alle sammen så det er ikke så ofte de ser barnebarna sine (vi jobber, de jobber ...++)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 en kurv med hjemmelagde julekaker, konfekt og sjokoladelikør. også kjøper jeg inn julekaffe og ett bilde og en kalner av småen. det tror jeg de blir glade for
ventejenta Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Foreldrene mine får ett-binds leksikon og atlas til å ha på hytta. Det bestemte jeg meg for allerede sist jul. Svigers vet jeg ikke helt ennå, men kanskje det samme?
trippeltopp Skrevet 4. oktober 2008 #13 Skrevet 4. oktober 2008 Opplevelsesgaver er alltid en vinner; konserter/kinobilletter ol. I går gav jeg mamma abonnement på rom123, sånne gaver er også fine. Ellers så skal jeg i år gå for å kjøpe oppbevaring til de. For de har pokker meg alt - MEN det er jo så himla fullt av ting hjemme hos dem nettopp på grunn av det. Så nå blir det fine oppbevaringsesker og bokser, så de kan legge alt dillet på lure steder.
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 4. oktober 2008 #14 Skrevet 4. oktober 2008 Vi gir dem en sånn digital bilderamme, med minnekort med div bilder av oss og ungene. Føler meg veldig fornøyd med den ideen der, og kan gis til foreldre, svigers og oldeforeldre for oss som har det.
pinglo Skrevet 4. oktober 2008 #16 Skrevet 4. oktober 2008 Tenkte å gi sånn skjærebrett med bilde av snuppa på, til både oldeforeldre og besteforeldre. De har jo alle så mye bilder i stuen, så da tenkte jeg at de kunne få litt kjøkken pynt i år. Tanter og onkler har jeg ikke bestemt meg for enda.
Thunderstruck Skrevet 4. oktober 2008 #17 Skrevet 4. oktober 2008 Kalender med bilder av barna bruker de og få:-) Ellers litt småtterier..
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 4. oktober 2008 #18 Skrevet 4. oktober 2008 Vi tok 1-års bilde av mini i august,så det er bilder som gjelder dette året. HAr ikke svigerforeldre,så mor og far får 1årsbilde.
~Roskva~ Skrevet 4. oktober 2008 #19 Skrevet 4. oktober 2008 De siste åene har foreldrene mine fått gavekort på Hålogaland teater, og løfte om kost og losjí når de velger å bruke det :-) Svigermor får nok noe å sjemme seg selv bort med - hun bruker lite penger på sånt selv. Og så får de nok et bilde av Solveig også :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. oktober 2008 #20 Skrevet 4. oktober 2008 vi aner rett å slett ikke.. her var det mange ideer gitt.. vi e berre studenter så har ikke så mye å rutte med så kaldender var en god idee:D man kan jo lage fine kaledre på fotoknudsen=) ellers har eg tenkt på et innrammet bilde pluss noe småplukk som eg ikke vet enda..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. oktober 2008 #21 Skrevet 4. oktober 2008 her får min sviger-farmor + mine svigerforeldre og mamma fotobok med bilder fra de første 10 mnd til vesla (vi ga da eldste var ca 1 år også) og forhåpentligvis et bilde av eldste, dersom bhg-bildene ble bra. Dersom vi ikke syns de er noe fin når vi får de (venter i spenning ), så skal jeg ta et av begge mine vakre barn i stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå