Mamma med *Mai-baby* Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Var på tidlig UL igår. var da 6+6, og den lille spiren var 7,5mm hehe var så utrolig fantastisk. Legen skrev også ut 3 fine bilder til meg =) Nå føler jeg at jeg kan slappe litt av, og bare nyte det som skjer =)
71jente Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 så fantastisk!!!! jeg skal på mandag! da er jeg 7 uker! gruegleder meg !! symptomene kommer og går så veldig!? så skal bli greit å få bekreftet at det er liv der inne :-)
Mamma med *Mai-baby* Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Sånn er det for meg også, eneste sympomet som er der hele tiden er ømme pupper =) Var på tidlig UL fordi jeg har hatt SA tidligere. Så det var veldig fint å komme dit. Legen var kjempegrei og viste og forklarte lenge. Lykke til iallefall på mandag Klem
Bella_mamma til Benita Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Det var koslig å høre jeg er akkurat 8uker i dag skal på ul på torsdag.er så kvalm hele dagen haff.hvordan kan man se at hjerte slår?blir det målt på ul?
Mamma med *Mai-baby* Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 Du ser en et lite hjerte som slår på skjermen =) Fantastisk opplevelse når man i utgangspunktet er litt bekymret. Lykke til
71jente Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for det :-) hehe..stort sett puppesymptomer her også, og at jeg er mer trett. har hatt etpar morgener med "uggenhet" og hodepine, men borte det og nå !
71jente Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 jeg så ikke hjerte idag, må vente hele 3 uker til!! legen mente det var for tidlig, og har et enkelt ul-apparat. men fikk iallefall bekreftet jeg er gravid hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå