*Super*Mamman* Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Treffer mamma ca 3 ganger i uken, mens pappa ca 1 gang hver 14. dag.... Er det ofte? Føler meg som en skikkelig mammadalt, hehe..
corleone Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Det hender vi treffes flere ganger til uka, synes ikke det er noe rart. Samme med hans foreldre.
Nummer tre <3 Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 vi bor ca et kvarter unna mine og hans foreldre.. tror vi ser de gjennomsnittlig ca 1 gang i uka.. bare koselig syns jeg!
lille spira Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Vi er så og si nabo med mamma og pappa og er innom ca 1-2 ganger i uka. Og de kjører innom her sånn innimellom. Men jeg prater vel med mamma nesten hver dag - annenhver kanskje hehe.. Foreldrene hans bor ti min unna med bil og der er vi også ca 1-2 ganger i uka.Han er der mer da - siden han hjelper faren sin og bygge hus og sånn han syns jeg er litt vel avhengig av mamma - siden jeg kaster meg over telefonen eller sender ho en sms så fort det skjer noe ho burde vite (jeg har klart noe for første gang, fått ferdig et hobbyprosjekt jeg har slitt litt med, osv) Hehe.. Men sånn er det nå en gang
*Super*Mamman* Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2008 Ok. Godt å høre at det ikke bare er meg da, hehe..
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 begge foreldrene bor i nærheten...ca en gang i mnd.. de er nok mye opptatt
Lullunutu Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Er til tider mye alene, spørs hvordan samboer jobber.. Mamma bor 5 min. unna og kan hende jeg er innom daglig, av og til kan det gå en uke imellom, varierer veldig!!
Popelko Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 treffer pappa 2-3 ganger uka, men treffer ikke mamma så ofte, hender seg jeg er innom der hu jobber
surinius Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Snakker med mamma hver dag, men møter henne 2-3 anger i uken. Pappa prater jeg med 1-2 ganger i uken, men han bor noen mil unna, så møter han vel 3 ganger i året ca.
noggie Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 mamma og pappa bor ca. 10 min unna. Vi møtes hele familien hver fredag til mammas pizza. Ellers varierer det, men stort sett møtes vi eller snakkes et par ganger i uka på toppen av fredagene. pappa jobber med samboer så de treffes stort sett hver dag de.....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Treffer mamma kjempeofte! Gjerne 2 dager i uka i hvertfall, av og til mer;) Har veldig bra forhold til mamma jeg da, mens med pappa, så kan det gå måneder mellom selv om vi bor 20 min unna hverandre.. Har et helt annet forhold til han for å si det slik.. Men sånn er det. Hadde ikke overlevd uten mamman min jeg!
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 4. oktober 2008 #13 Skrevet 4. oktober 2008 Svigers sikkert annenhver dag Er såå utrolig glad i dem. Enkle snille folk som det ikke er no stress med Pappa sikkert 1-2 ganger i uka Jeg er enebarn og gubben er den eneste av tre søsken som bor her. De andre har emigrert til oslo, så naturlig at vi ser dem ofte )
Lillemus&mamma'n Skrevet 4. oktober 2008 #14 Skrevet 4. oktober 2008 Foreldrene mine ser jeg minst en gang i uka, litt mye for min smak (de bor 7 km unna), men sånn er det når man blir enebarn i en alder av seksten. Hans mor ser vi ca en gang i måneden, hun ville sikkert truffet oss oftere, hadde hun ikke hatt en kjæreste som ikke liker at han drar fra henne. (Hun bor egentlig en km unna, men han bor 3-4 mil herfra). Svigerfar og hans kone ser vi en gang i året, kanskje to. Der tror jeg det er hennes barn som er interessante...
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 4. oktober 2008 #15 Skrevet 4. oktober 2008 Mamma bor kun 5 min gange unna ser jeg i allefall 2-3 ganger i uka - ofte mer.. Pappa bor kun 15 min gangavstand unna men er likevel langt unna på jobb stort sett hele tiden så det blir skjelden jeg ser han.. Svigers ser jeg mye sjeldnere, kanskje en gang i mnd og de bor også kun 5 min gange unna...
2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 4. oktober 2008 #16 Skrevet 4. oktober 2008 Her er det ca 2 ganger pr mnd. Bor 5 min unna hverandre. Ringer heller ca annenhver dag.
Minesmå:)+en til! Skrevet 4. oktober 2008 #17 Skrevet 4. oktober 2008 Hver dag nesten! Vi er veldig avhengige av hverandre hele gjengen.... hehe
mrss83 Skrevet 4. oktober 2008 #18 Skrevet 4. oktober 2008 Bor 10min fra mamma og pappa. ser de nesten hver dag. synes det er veldig fint at vi har et så nært forhold. Og kjempe bra at de får et nært og bra forhold til vår sønn.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #19 Skrevet 5. oktober 2008 bor ca 5 min fra mamma.. så er der vel omtrent 5 av 7 dager i uka... innimellom hver dag.. andre ganger går det noen dager.. snakker sammen / sms hver dag... mammadalt jeg..
Vil Skrevet 5. oktober 2008 #20 Skrevet 5. oktober 2008 Neimen jøss. Vi bor 15- 20 min gange unna moren hans, og ser henne kanskje et par ganger i måneden. Kanskje skjeldnere - kanskje oftere. Snakker med foreldrene mine, som bor på andre kanten av landet hver uke, og jeg bor hos dem kanskje 5 uker i året (2 uker til jul, 2 uker på sommeren og 1 uke ellers i året) og da er vi sammen. Hadde ikke orket å treffe foreldre hver uke og til og med flere ganger i uka. Blir sikkert anderledes etter at jeg har født mitt første barn da.
blirjegsnartmamma Skrevet 5. oktober 2008 #21 Skrevet 5. oktober 2008 Treffer dem 3 ganger i uka, eller mer.. Litt forskjellig fra uke til uke.. Også er vi invitert på middag innimellom. Pappa hjelper oss også med å bygge på huset, så han er her ganske ofte.
Mayken Skrevet 5. oktober 2008 #22 Skrevet 5. oktober 2008 Åhh, skulle ønske jeg bodde nærmere foreldrene mine. Men bor 60 mil unna, snakker med mamma på telefonen nesten hver dag da. Hadde vi bodd nærmere hadde vi nok sett dem flere ganger i uken. Svigermor ser vi kanskje noen ganger i mnd, bor bare 15min unna med bil, men sambo har aldri hatt noe særlig nært forhold til familien sin desverre. Svigerfar ser vi kanskje 1 gang pr mnd.
S. Skrevet 5. oktober 2008 #23 Skrevet 5. oktober 2008 Vi bor i samme by, sees vel kanskje en gang i uka, veldig sjelden oftere. Svigermor ser vi hver uke. Vi ringes noen ganger i uka og.
karka<3apriltulle<3overtid Skrevet 5. oktober 2008 #24 Skrevet 5. oktober 2008 vi ses flere ganger i uka. mamma prater jeg med nesten daglig. Har et nært forhold til foreldrene mine og med svigerforeldre, så det er jeg veldig glad for :]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå