malise Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Har ligget her med menssmerter i to timer. Siden jeg våknet halv ni. Ikke veldig vondt, men nok til at jeg holder meg under dyna og ikke orker/gidder stå opp. Omtrent som når man har mensen.. Kunne ønske jeg hadde ei varmeflaske. Rart å ligge her og håpe det ikke skal gå over, men bli vondere. Flere som har/har hatt det sånn? Hvordan utviklet det seg? Er 5 dager siden UL-termin og 8 siden menstermin, så helt ok om det er fødsel på gang!
annemor80 Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har hatt det sånn i over en uke. Like skuffa hver gang det gir seg igjen... Men jeg har et par dager igjen til termin enda, da, du er jo over, så det er vel på høy tid at det setter igang! Lykke til
malise Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 Huff, så kjedelig når det gir seg. Har kommet og gått i hele dag . Kjennes stort sett ut som om jeg har mensen. I det siste har jeg merket "during"nederst i magen. Helt merkelig følelse. Varer et par sekunder, så et sekunds pause før det kommer igjen. Noen som har kjent lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå