De tre gull Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Kl 08 gikk vannet...Hi hi.. Begynt så vidt med litt rier hvert 5 min..Så dette blir en spennede dag.. Litt upraktisk med det at vannet er gått..det renner hele tiden.. Har allerede satt på en maskin med håndklær..Ser ut til at det kommer til å gå en del av dem i dag. Siden det renner hele tiden får jeg jeg ikke vært så aktiv som jeg skulle ønske. Det er litt vanskelig å bevege seg rundt med et håndkle mellom beina.. Gleder meg til å treffe henne ..
*Super*Mamman* Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Åååhhh.... så spennende da! Masse, masse lykke til
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 åh du er så heldig! sietter her med datan og med hunden ved magen i håp om at det skjer noe i dag.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Åh, kor spennanes!!! :-))) Lykke til så mye, kan tænke mæ du glæde dæ sinnsykt ja til å få møte ho ;-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Å gratulerer så masse og lykke til:-)
De tre gull Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2008 Er litt utålmodig nå...Blir liksom ikke noe mer rier enn hvert 5 min.. Forrige gang tok det bare 2 1/2 time så var det hele over.. Men men lenge igjen er det jo ikke uansett..
Gjest Mammamoms Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Men hvis vannet har gått, og det bare er 5 minutter mellom riene, er det vel på tide å komme seg til sykehuset! Dette er nok en spennende dag ja! :-) Lurer på hvordan jeg kommer til å takle det når det blir min tur. 2 måneder igjen i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå