Gå til innhold

Da var jeg i gang...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl 08 gikk vannet...Hi hi..

 

Begynt så vidt med litt rier hvert 5 min..Så dette blir en spennede dag..

 

Litt upraktisk med det at vannet er gått..det renner hele tiden.. Har allerede satt på en maskin med håndklær..Ser ut til at det kommer til å gå en del av dem i dag.

 

Siden det renner hele tiden får jeg jeg ikke vært så aktiv som jeg skulle ønske. Det er litt vanskelig å bevege seg rundt med et håndkle mellom beina..

 

Gleder meg til å treffe henne ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååhhh.... så spennende da!

Masse, masse lykke til :)

Skrevet

åh du er så heldig! sietter her med datan og med hunden ved magen i håp om at det skjer noe i dag.

Skrevet

Åh, kor spennanes!!! :-)))

 

Lykke til så mye, kan tænke mæ du glæde dæ sinnsykt ja til å få møte ho ;-)

Skrevet

Å gratulerer så masse og lykke til:-)

Skrevet

Er litt utålmodig nå...Blir liksom ikke noe mer rier enn hvert 5 min..

 

Forrige gang tok det bare 2 1/2 time så var det hele over..

 

Men men lenge igjen er det jo ikke uansett..

Skrevet

Har det skjedd noe mer? :D

Gjest Mammamoms
Skrevet

Men hvis vannet har gått, og det bare er 5 minutter mellom riene, er det vel på tide å komme seg til sykehuset!

 

Dette er nok en spennende dag ja! :-)

 

Lurer på hvordan jeg kommer til å takle det når det blir min tur. 2 måneder igjen i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...