Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Er det ikke dumt å få den til jul da? Må jo vente helt til neste jul med å lese da..
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 du har et poeng.. men det er jo ikke noe problem å lese hele boka først.. så kan man begynne på 1 desember neste år.. den er jo veldig spennende uansett =))
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 jostein gaarder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå