Lillnita. Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Brukte paypal til å betale for noen varer jeg har bestilt fra utlandet, men i dag fikk jeg beskjed fra selger at de hadde fått 46 usd for lite. Dette synes jeg jo er litt rart da det jo ble skrevet inn det beløpet jeg skulle betale i usd, så hvor ble resten av pengene jeg betalte inn da ? Noen som har peiling ?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Hmmm merkelig, har bet. med Paypal mange ganger. Inne på paypal siden din har du en oversikt over hvor mye du har betalt, bare logg inn og se hvor mye som står det så vet du om du har betalt nok eller ikke.
Libido- Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Logg inn på paypal å se eller sjekk kvitteringen du fikk på mail. Sjekk også hva du egentlig skulle betale. Var portoen medregnet?
Lillnita. Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, porto og alt var medregnet i den summen Må jo være en del avgifter som er trukket fra av paypal ved kjøpet, men da burde de jo trekke dem fre meg, og ikke kjøpsbeløpet
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Det der opplevde jeg også. Jeg hadde fått mail fra paypal om hva som var belastet og sjekket konto min. Riktig beløp var belastet. Så jeg sendte kopi av mailen og forklarte dette til dem jeg bestilte av, og har ikke hørt noe siden. Dette var for mange mnd siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå