Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 så da håper jeg det skjer noe SNAAAAART!!! =) *wish me good luck* hehe..
jordbær mathilda Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Lykke til;) Da er vel fødselen rett rundt hjørnet!
Poteto Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 lykke til hos meg gikk den rett før riene startet..
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 ja jeg håper det.. slimproppen løsnet i takt med de første riene på første fødsel å = )
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 For meg tok det vel 3 eller 4 dager til fødselen startet når slimproppen hadde kommet. Lykke til!
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 ja det tok riktignok 3 dager fra proppen løsna til mini kom til verden. men jeg hadde rier i de 3 dagene å.. derfor håper jeg kanskje at det går litt fortere nå... men kjenner ikke noe nevneverdig enda da.. :-S
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 ja får håpe det skjer no snart!! hos meg gikk slimproppen på fredag, første vee søndag ettermiddag... også kom hun ut onsdag ettermiddag... får håpe det går litt fortere for deg da!! lykke til ihvertfall
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 jeg er storfornøyd bare det går fortere enn sist.. hehe.. jeg hadde også veer fra søndag til onsdag da jeg skulla ha førstemann =) var lenge nok det ja... :-p
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Spennende:0) Gikk vel 4 dager før her, men det varierer visstnok veldig.
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 ja det er spennende... men jeg kjenner nok desverre ikke noe enda... :-/ hehe.. men håper på i ettermiddag/kveld eller kanskje imårratidlig... :-p ser helst at jeg slipper å dra fra mini på natta.. vil si hade og kose,kose,kose før jeg drar... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå