Gå til innhold

Muskelknute??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede vært hos legen på vanlig undersøkelse. Er seks uker på vei.... Alt så greit ut, men mens han kjente på livmora sa han at han trudde jeg hadde en muskelknute på livmoren. Etter det var vi ferdig og han sa ikke noen mer om dette. Men så kommer jeg hjem å leser om muskelknute på livmoren og blir litt redd. Står jo så mye skummelt om det her inne!! Noen som har erfaring med dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er noe sånt som 30% av alle kvinner som har en eller flere muskelknuter i livmoren, og det er ikke noe farlig. De fleste blir helt normalt gravide og har du først blitt det, er den ikke til hinder.

 

Jeg har forsøkt å bli gravid i to og et halvt år, før de oppdaget at jeg hadde en liten muskelknute på ca 14 mm. I sommer opererte jeg den bort for å se om det kunne ha noe effekt på saker og ting, og jaggu: Nå er jeg seks uker på vei :) Jeg vet jo ikke, men i mitt tilfelle ser det ut til å ha hatt innvirkning.

 

Som sagt, har du først blitt gravid ville jeg ikke bekymret meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse da :) :)

Takk for svar, ble bare så nærvøs når æ leste alt som står om det. Men skal prøve å ikke tenke på det mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...