Mor til gullet :O) Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Hei! Har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Og gleder meg veldig over dette. Men jeg klarer ikke å slappe helt av med tanke ¨på å miste det. Jeg har hatt 2 SA. Den første etter at jeg hadde visst det en uke. Den andre faktisk rett etterpå. Ble gravid igjen på første syklus etterpå, men begynte å blø samme dag som positiv test. Så hoppet vi over en syklus, og ved neste prøving ble jeg jammen gravid igjen. Men nå er jeg livredd for å miste igjen. Nå er jeg klar for å bli mor. Er 34 år. Er nervøs hver gang jeg går på do nå. Jeg er 4 uker idag. Etter at jeg hadde vært på do og gjort nummer to idag, så hadde jeg bittelitt lyse lyse rosa utflod. Veldig lite. Og har ikke vært mer etter. Er noen timer siden. Men det gjør meg dritnervøs, og er nå så nervøs for at det er begynnelsen på en ny SA? Noen som har litt oppmuntrende ord å komme med?
Thessa og Bebbis Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Kjære deg, jeg skjønner at du er drit nervøs! Men dette er faktisk VELDIG normalt! :-) Jeg har hatt mange blødninger frem til nå er 9 uker. Og alt står fint til med meg. Jeg kan ha blødninger etter sex, når jeg stresser, løper eller slikt. Du sier at du var på toalettet også, du har sikkert bare sprengt et lite blodkar. Er mye mer blod i omerådet rundt der når du er gravid så det er mye lettere for blø. Er bare en liten dråpe med blod som skal til for å gjøre papiret rosa. :-) Prøv å slappe av selvom jeg vet hvor vanskelig det er. Også ringer du og bestiller en legetime. Du burde jo få litt tettere oppfølging i og med at du har mistet før. Lykke til :-) Det går nok helt kjempe fint!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har det akkurat likedan, er redd hver gang jeg går på do. Har vært på UL og sett hjerte slå, men litt vannskelig å slappe av likevel. Alle sier det er veldig normalt, legen sa også dette. Skal tilbake på Ul igjen om noen uker for å se babyen min igjen! Man må vel bare prøve å slappe av og nyte svangerskapet!
Mor til gullet :O) Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2008 Takk for svar dere to ) Blir jo litt beroliget å lese. Men klarer nok ikke å slappe helt av fremover. Blir noen laaaange dager og uker. Men skal prøve å tenke positivt:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå