MammaMia123 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Vi skal bare holde oss hjemme i dag. Gå en tur ut å leke og på butikken.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Snart vekke mannen, spise og så i bursdag.. Når vi kommer hjem skal jeg vaske klær..
Mammaaaaaa Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Gå tur i skogen, rydde, handle og kanskje ein tur på leikeplassen.
jordbær mathilda Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Ta med meg alle jentene mine å spise lunsj på senteret,kikke litt i butikker og kose oss men en skikkelig jentedag;))
DevilDoll © Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Sto opp og dro å handlet mat til helga kl 08 i dag;-) Da har vi resten av dagen fri til å slappe av og kose oss.Så det blir nok nistepakke og tur i skogen eller i en barnehage i dag.
trippeltopp Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, si det... Sambo er bortreist, og det er faktisk første gangen på alle de årene vi har vært sammen, at jeg er alene hjemme uten ham (vi ha vært fra hverandre før, når jeg har reist hjem til familie o.l., men jeg har aldri vært alene hjemme en hel helg uten ham). Så nå føler jeg meg helt rådvill..hehh...vi pleier lissom altid å være sammen og finne på koselige ting i helgene. Men nå er det altså meg og pjokken, så vi får vel finne på noe vi to. Blir nok en tur ut ihvertfall. Sukk. GLEDER meg til sambo kommer hjem! :/
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Tenker vi skal på butikken en kjapp tur (gubben er på jobb) hjem, leke, kose oss, vaske masse tøy (storebror hadde 2 uhell i senga i natt) og så får vi besøk av en venninne og sønnen hennes. Vi skal ha jente-film-skravle-kveld, etter at ungene er i seng =))
hamsterpia Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Her sprutregner det i dag, så det blir nok bare en tur på butikken og så blir det å kose oss innendørs. Kanskje et besøk hos svigers i forbindelse med butikkturen.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 snuppa er hos mormor og gubben er en tur på jobb.... så jeg skal ta med ene hesten vår og gå i skogen nå på morgenen og så hjem og vaske og lage klar kaker til bursdag i morgen
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Bake, lage mat og ordne til dåp! .....småstressa, men likevel sitter jeg her ved datan....;-P
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Her har skal vi ha besøk av ei venninde med barna sine til lunsj, også gå en tur på lekeplassen:) blir koselig
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 jeg skal vente i spenning på flere fødselstegn.. hehe =)
Blåmandag¤ Skrevet 4. oktober 2008 #13 Skrevet 4. oktober 2008 Vekke mannen og drikke kaffe.. Så skal vi pakke og rydde enda mer. Vaske klær og handle må jeg også.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. oktober 2008 #14 Skrevet 4. oktober 2008 Lese litt og rydde mens snuppa sover Handle mat Loepe en tur,når sambo kommer hjem Slappe av med film og god mat
Makka Pakka Skrevet 4. oktober 2008 #15 Skrevet 4. oktober 2008 Akkurat nå sover begge ungene så burde absolutt vaske gulv, rydde eller noe tilsvarende men her sitter jeg altså... Senere skal jeg og dattera mi på 3 år ta bussen inn til byen og handle litt småtterier. Bussturen i seg selv blir kjempegøy fordi vi vanligvis kjører bil overalt hvor vi skal.
flashdancepants Skrevet 4. oktober 2008 #16 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har vært en tur i skogen og i sandkassa, så får vi besøk av ei lita frøken om en times tid. Etterpå tror jeg vi går i butikken (tur på 20 min. hver vei) for å kjøpe avis, og kanskje på småstedets lille kafé. Det blir en fin dag, selv om kjæresten er borte.
Mammapudding Skrevet 4. oktober 2008 #17 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har vært ute å gått en tur, syklet litt med den rosa trehjulssykkelen og vært hos farmor å spist banan..så syklet vi litt mere og så gikk vi en tur i fjæra og der var det så mange gakk-gakker at vi måtte gå hjem igjen å hente litt brød, men da vi kom ned igjen var alle gakk-gakkene borte..så Leah spiste like gjerne den tørre brødskiva selv..hehe:) Så satt vi der en liten stund å så på båtene å måkene og så gikk vi hjem og nå sover Leah for føste gang på flere mnd i vogna på verandaen uten at jeg trillet rundt hele verden først:-D Har ingen peiling på hva vi skal gjøre etterpå, men må i alle fall vekke pappan hennes sånn at vi får en time eller to sammen med han før han drar på jobb igjen:)
Vilja<3 Skrevet 4. oktober 2008 #18 Skrevet 4. oktober 2008 jeg skulle egentlig ha effektiv lesehelg. Men minsten fikk omgangsyke i forgårs og nå har jeg blitt smittet og:( Så ligger her på sofaen og føler meg elendig, får ikke gjort noen ting. De andre er ute på trilletur, får bare krølle meg under teppet så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå