Gå til innhold

hjelp hva skjer a??? mensen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

i går rosa/rødt slim, når jeg skulle legge meg i går var det ikke slim men helt friskt blod og nå på morran ikke slim men masse brunt. gammel syklus skal jo mens komme i dag. men etter forsinket mens sist så er jeg ikke sikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og nå er det friskt blod igjen:( ja ja det var det. da har mensen kommet til gammel syklus igjen så da er det lettere og holde styr på neste mnd:)

Skrevet

nå varierer det fra ingenting til både brunt og rødt... noen vært borti dette??

Skrevet

det er nok mensen som er kommet ja=( lykke til neste pp.

Skrevet

usj var det jeg fryktet:( hadde den enda kunne satt igang ordentlig så hadde jeg visst når neste ikm er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...