to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 i går rosa/rødt slim, når jeg skulle legge meg i går var det ikke slim men helt friskt blod og nå på morran ikke slim men masse brunt. gammel syklus skal jo mens komme i dag. men etter forsinket mens sist så er jeg ikke sikker.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2008 og nå er det friskt blod igjen:( ja ja det var det. da har mensen kommet til gammel syklus igjen så da er det lettere og holde styr på neste mnd:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 nå varierer det fra ingenting til både brunt og rødt... noen vært borti dette??
Lovemelikeyoudo Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 det er nok mensen som er kommet ja=( lykke til neste pp.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2008 usj var det jeg fryktet:( hadde den enda kunne satt igang ordentlig så hadde jeg visst når neste ikm er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå