Gå til innhold

Planer for i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det meldt dårlig vær og det eneste som frister er en tur på biblioteket med barna i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, si det..... Kællen og snuppa har akkurat reist til oldefar som bor ca 25 mil unna, de kommer ikke tilbake før i morgen kveld. Så jeg sitter her å lurer på hva jeg skal finne på??.... Er ikke vant til å ha tid helt for meg selv.... Finner vel på noe, først lurer jeg på om jeg skal ta meg en liten lur...hehe

Skrevet

Sitter enda i pysjen, men skal straks i dusjen. Må vel hente ungene hos besteforeldrene snart, burde tatt oss en tur på byen for å kjøpe vinterutstyr men jeg vet ikke om jeg orker. Sliten etter gårdagens fest. ;o)

Skrevet

Her det sol og blå himmel, men vi tenkte vi skulle på biblioteket vi også, idag med barna. Men nå ble eldste hentet av min far så nå vet jeg ikke helt hva som skjer. Yngste og mannen er og handler ting som han trenger til opp-pussingen han holder på med. Jeg skal dusje snart, må bare løsrive meg fra en spennende bok jeg har begynt på, og lette rumpa opp fra sofaen..

Kanskje vi bare går med yngste da på biblioteket etterpå, så får eldste være med neste gang? Så tenkte vi at vi skulle spise risengrøt ute på cafe. Ellers så skal mannen pusse opp videre her i huset med ett av alle de prosjektene vi holder på meg. Så får vi se resten av dagen bringer..

Skrevet

Jeg skal ikke gjøre så masse idag. Er syk og har klart å dusje, lage arme riddere til mann og barn, og jeg klarte også litt. Så fikk jeg sambo til å kjøre meg på butikken.

Klarer jeg å sette på en maskin med klær, så har jeg klart det jeg ville gjøre idag.

Skrevet

Til å være syk så synes jeg du har klart å gjøre mye! Flinke deg:)

Skrevet

Nå har jeg traska noen timer på shoppingsenter, svidd av en drøy tusenlapp og er egentlig ganske fornøyd med dagen så langt:)

Nå skal jeg kose meg med tv, data og lørdagsgodiss helt alene. Rart å være alene, men vedlig deilig også:)))

Ha en strålende lørdagskveld!!

Skrevet

Vi har alle vært på familie-bading. Og jeg har shoppa:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...