litengutt+2_spirer i magen Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Hei! Kan noen dele erfaring vedr. soving på dagtid? Bruker vogn/lekegrind men tenkte det kunne vært deilig om de sov i sengen sin på dagtid innimellom også. Men er redd de skal blande dag og natt? Gjør dere noe spesielt for å skille dette?
2 hjertegull :) Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Vi gjør det.. Eller, hun sover i vår seng på dagen, hvis hun ikke sover i vogna.. Men jeg tror vi har brent oss litt på det.. Jeg tror det kan være derfor hun våkner så mange ganger i løpet av kvelden.. Så det er ikke å annbefale herfra i hvertfall... Vi skal ta tak i det nå, å få gjort noe med det..
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Lillegutt har alltid vært vant til å sove i vognen ute, men i det siste har jeg noen ganger lagt han i sengen sin, spesielt på formiddagsluren og det har gått kjempe fint. Ikke noe som tilsier at han blander natt og dag av den grunn. Når vi var små lå vi alltid i sengen både natt og dag.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Her sover mini i senga si på dagen, og det går kjempefint =) Når han legger seg for kvelden er det så mørkt der inne uansett at det skiller naturlig på dag og natt
kisselin Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Hei. Jeg tenkte på samme måte og hun sov enten i sengen vår eller i vognen på dagtid, men når hun ble 5 mnd snurret hun så fælt at jeg ikke turde å ha huni sengen vår lengre og er klønete for oss å bruke vognen når vi er hjemme så jeg måtte begynne å bruke sengen. Det har gått over all forventning og hun sover bedre enn noen sinne, dag og natt. Men har gardinene oppe på dagtid så det er lyst i rommet. På natten er det helt mørkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå