*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Da er jeg pÃ¥ sykhuset.venter bare pÃ¥ riene.er 37+2 i dag.fikk min første i uke 37 men da blei jeg satt i gang.sier fra nÃ¥r han har kommet.
Har 1engel, venter nr2<3 Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer da, du er utrolig heldig, missunner det massse:-), Håper jeg er like heldig selv snart.Trodde det ville skje i natt, hadde regelmassige rier,og var inne på sykehuset i 4 timer og hele pakken.Men når vi dro hjem kunn for og spise, dusje og hente bagen vår stoppet alt opp etter bare noen timer:-(... Men du får har kjempe masse lykketil da:-D Skal tenke på deg...
cyberkit *fødeklar* Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Å så spennende!!!! Syns vannet til alle går nå for tiden, men hos meg skjer det ingenting.. *sukk* Masse lykke til!!!!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Å så spennende! Masse lykke til! Gleder meg til å høre åssen det gikk:-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 så spennende, synes det virker som om alle føder før tida nå om dagen - sikkert fordi jeg selv ønsker å føde og alltid har uflaks. selv har jeg 4 dager igjen til termin, men går ratt to uker over bare for å være skikkelig "heldig" Lykke til, vi må få hele historien når du har født ;o)
AO3 Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Signerer Julie! "Alle" jeg kjenner som er gravide, har født før termin i det siste... Men det kommer sikkert ikke jeg til å gjøre. Lykke til med fødselen!
Millima Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Åh så spennende! Lykke til, gleder meg til fødselshistorien. Håper det er min tur snart. Bare 2 dager til termin!
Ønskebaby08*12 Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Lykke til, så spennende :-) Blir artig å høre hvordan det har gått med deg. Selv kan bare konstatere at magen er fortsatt like svær...men en dag nærmere enn i går da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå