mamma&urokråka Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Skjønner ikke hva gutten min tenker på! Klokken var seks, det var mørkt som svarte natta, og ungen vil stå opp??!! Jeg prøvde alt jeg kunne å lære han å sove lenge, og stod ikke opp før kl 9-10 en eneste dag når jeg hadde muligheten i graviditeten. MEN det gjorde ikke nytta.. Ungen har enda, etter 8 mnd, ikke skjønt at jeg IKKE vil stå opp kl seks.. Er det mulig...? Drøyer til kl sju hver dag, så da har jeg det gående en time, "bla,bla, da,da,da, mamama" og det er kjempe søtt NÅR KLOKKA ER NI... Hvordan det går med oss når vi stille klokka det vet jeg ikke...
hamsterpia Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Skulle hatt sønnen min en stund du da, skjønner jeg... Her er det morgen mellom kl 5 og 6 hver dag.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Joda , min sønn er nå 22 mnd og står fremdeles opp mellom 05.30 og 06.00 slik har det vært hele tiden...... Det skulle vært en måte å stille de inn på helgemodus iallefall ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå