camosilla Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 tatt EEG? Lurer på hvor lang tid undersøkelsen tar jeg...
Gjest Trollbundet Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 EEG? Er det den undersøkelsen man tar når man har epilepsi?? Altså sjekker hodet?
Gjest Trollbundet Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Vis det er en sånn undersøkelse du mener,så tar det ca 1/2 time.Jeg har epilepsi!
camosilla Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2008 Åja, ikke lenger nei:) Det er greit å vite, hvor lenge man skal være borte. Så for meg flere timer med sånne ting på hodet jeg:)
Gjest Trollbundet Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 vet du,det var rart.Jeg søkte opp EEG nå og kom inn på nettdoktor.no.og der stod det at undersøkelsen varte i ca 1 time! Rart,jeg synes å huske ca 1/2 time..Nå er det en stund siden sist jeg tok undersøkelsen(det var da jeg var gravid med min yngste som blir 3 i november),men har jo gjort det noen ganger da..Jeg er blant de "heldige"med epilepsi,har ikke hatt mer enn 2 anfall,13 mnd mellom.6 1/2 år siden sist:). Du har ikke gjort dette før nei? Det er ingenting å være redd for,jeg er like nervøs hver gang jeg,men likevel er det ingenting å være redd for:).Litt ekkelt når den lampa blinker når øynene er lukket.Det var det eneste som jeg misslikte!
Gjest Trollbundet Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 og håret ditt blir full av gele`men du får vaske det etterpå,og det er shampo der,så det trenger du ikke ta med:)
camosilla Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2008 Det er ikke jeg, men sønnen min på snart 9mnd. Lurer på om han kan ligge stille så lenge jeg...
Gjest Trollbundet Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 ok.Det var litt verre ja.Men kansje undersøkelsen varer litt kortere med så små barn? Hvem vet..Uff da...Stakkars ha da:( Så liten og få epilepsi?! Det kan ikke være greit for dere..Det verste er når barna blir syke! Håper det går bra med han da fremover,at han ikke får så masse annfall og sånn..At han vokser det av seg.. Du får ha lykke til:)
camosilla Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2008 Takk for det, men han har hatt anfall en gang (som jeg har merket da), så trolig er det ikke noe galt, men det er greit å få sjekka det. Det var en skikkelig ekkel opplevelse. Hadde ikke risting i kroppen eller noe, men så helt død ut, og fikk ikke noe kontakt med han.
Gjest Trollbundet Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Å herregud! Så ekkelt:( Ja,greit å sjekke det ja! Det er også forskjellige typer epilepsi,noen kan bli helt fjerne,bare stirre fjernt uti luften..Var han våken da det sjedde? Altså var øynene hans åpne?
camosilla Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2008 Ja øynene åpne og satt og gapte med munnen. Så det blir spennende å se hva de kan tolke ut av testen.
Gjest Trollbundet Skrevet 4. oktober 2008 #13 Skrevet 4. oktober 2008 uff da:(.Høres ikke noe særlig ut nei:( .Det må ha vært fælt å se på. Trist når barn blir syke..Håper ikke det er noe alvorlig med han da! Lykke til enda en gang! Stor klem fra meg:)
camosilla Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. oktober 2008 Takk igjenn:) Vet jo at det kan være noe galt, men jeg tar heller ingen sorger på forskudd, så jeg tar det ganske rolig. Meen jeg håper jo selvfølgelig at det ikke var noe anfall jeg så.
Gjest Trollbundet Skrevet 4. oktober 2008 #15 Skrevet 4. oktober 2008 Ja,får håpe det:( Jeg måå legge meg jeg nå Er alltid opp altfor lenge.. Natta:)
camosilla Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. oktober 2008 Ja jeg også, sitter å sløver ved datan allt for lenge:( Natti natti:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå