Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Vi venter jente i slutten av januar, men er blitt litt uenige når det gjelder navn. Navnene vi står mellom er Beate og Wenche. Jeg vil ha Wenche etter min bestemor, men mannen min mener dette kan bli litt for gammeldags. Hva synes dere? Vær så snill og svar, trenger litt objektive meninger her
mamma&urokråka Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg syns vel Wenche er finere enn Beate.. Har aldri likt Beate.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, gammeldags. De kommer nok tilbake de navnene også etterhvert, men for meg blir det feil. Iallefall å kalle henne Wenche..... Det er navn som venninnene til mamma har! Så om jeg MÅ venlge; Beate....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Hehe moren min på 50år har både venniner som heter wenche OG Beate. synes derfor begge er gammeldagse..men om jeg måtte velge,hadde det blitt Beate tror jeg
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Kjempefine navn begge to. Herlig at ikke alle følger navnestrømmen. Ta det du liker best selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå