Gå til innhold

Jentenavn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter jente i slutten av januar, men er blitt litt uenige når det gjelder navn.

 

Navnene vi står mellom er Beate og Wenche. Jeg vil ha Wenche etter min bestemor, men mannen min mener dette kan bli litt for gammeldags.

 

Hva synes dere? Vær så snill og svar, trenger litt objektive meninger her :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns vel Wenche er finere enn Beate.. Har aldri likt Beate.

Skrevet

Ja, gammeldags. De kommer nok tilbake de navnene også etterhvert, men for meg blir det feil. Iallefall å kalle henne Wenche.....

Det er navn som venninnene til mamma har!

 

Så om jeg MÅ venlge; Beate....

Skrevet

Hehe moren min på 50år har både venniner som heter wenche OG Beate. synes derfor begge er gammeldagse..men om jeg måtte velge,hadde det blitt Beate tror jeg

Skrevet

Kjempefine navn begge to. Herlig at ikke alle følger navnestrømmen.

 

Ta det du liker best selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...