Tigerjenta_ Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Har ei vennine som har veldig dårlig råd, og det sier seg selv at hun da ikke har råd til dyre reima dresser, ulltøy og dyre sko til sin sønn. Dette er noe hun har følt sånn på etter at sønnen startet i barnehage, og til tider følt seg som en dårlig mor (noe hun slettes ikke er!!) I dag fikk hun et par ubrukte Ecco vintersko av meg, i den størrelsen hun trengte. Jeg kjøpte dem dessverre i feil størrelse og fikk ikke bytte dem inn siden lapper og kvitering var kastet. Hun ble så hoppende glad og begynte faktisk og gråte! Plapret i vei om at jeg var så snill og god alltid osv osv.. Men ærlig talt! Når noen blir så glad og takknemlig for en gave, da er det jammen gøy og kunne gi! Og deilig for meg og vite at sønnen har gode varme sko på sine små føtter! Hun er så go` !!! Setter så stor pirs på henne! )
Gjest hovedinnlegger Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg blir glad inni meg når jeg leser om folk som har bevart evnen til å vise stor takknemlighet ved å få noe...
Tigerjenta_ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg føler det på helt samme måte "hovedinnlegger" ! Hun er et fantastisk menneske, og en fantastisk mor! Jeg er så glad i henne, ikke bare på grunn av takknemligheten hennes, men fordi hun er den hun er, og fordi hun setter så stor pris på alt rundt seg!
Tigerjenta_ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ser veldig opp til henne!
<3Lykkelig<3 Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Så hyggelig, bra du ga henne noe hun trengte og at hun ble så glad for gaven Fint hun har ei venninne som deg!
alvamamma Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Det som slo meg er at du jammen er en venninne å sette pris på og! Ikke alle i dagens dag som ville gitt bort noe på den måten.. Mange ville nok prøvd å få noen kroner for ubrukte sko til den prisen..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Signerer bibalo! God venninne du =)
Mammaaaaaa Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Det er da det er kjekt å gi bort ting ja! Kjempesnilt gjort av deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå