Gå til innhold

Hadde du kjøpt brukt voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å ser på Odenvälder poser på tyske ebay nå, og de selges jo unna for 1euro!!!

Ligger en halv million flotte poser ute, til ingen ting!

Men, det jeg lurer på er; hadde dere kjøpt en sånn pose brukt?

De kan jo vaskes på 40grader, og evt renses?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg arvet, riktignok fra kjente, men hadde sikkert kunne ha kjøpt brukt fra ukjente, bare å rense den, så er vel sikkert ikke det noen fare ? :)

Skrevet

Ja - det har jeg allerede gjort! :) Fant på bruktmarked - veldig pent brukt - 100 kroner! :) Tenkte at jeg skulle sy nytt for - men det er bare fordi jeg har lyst til å ha et trekk som bare jeg har - ikke fordi jeg er bekymret. :)

Skrevet

Ja, jeg har allerede kjøpt meg en flott Kaiser lammeullspose brukt via finn.no- og sparte vel en drøye 1000 kr på d=) Så god som ny!

Skrevet

Ja det er jo bare å vaske og tromle de , trommelen holder ofte opptil 80 grader så alt blir som nytt :-) Husk bare å legge tennisballer sammen med posen når du tromler den, så ikke dun eller annet innhold pakker seg.

Pass også på at de som selger posen på ebay sender til Norge... det er ikke alle som er villige til det ettersom det ikke er EU..

Skrevet

Jeg hadde glatt kjøpt brukt voksipose ja.. Har arvet fra min bror den vi har, men er jo bare å vaske/ rense disse posene så er de så godt som nye jo :-)

Skrevet

Har kjøpt brukt, alt kan jo vaskes :)

Skrevet

Hadde ikke hatt noe problem med å kjøpe brukt, bare å vaske/rense, så er det som nytt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...