LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Og sån blir han: hahaha!!!! Er ikke tull engang :-p
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Nei, stakkars, blir de så slappe med åra???
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Blir? Nei de er sånn :-p Bedagelige dyr. Gå'kke å ha en hund på den størrelsen med collie-energi eller sprett som en setter. Men når de kommer ut, og får leke med noen de gidder å nedverdige seg til å leke med går det hardt for seg. =))
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Oj kanskje en hund for meg dette da, hadde en dansk svensk gårdshund her for halv år siden, og fy fader for no energi den har, akkurat da var det løpetid å da, men aliekvel, den stakk ut med hver minste sjanse, måtte hente den hos falken en dag å, også fikk vi nr til hun som hadde tispe som hunden vår stakk av til, så vi hentet den selv der par ganger hehe....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2008 De er fantastiske dyr, så jeg kan godt gå god for at det kan være hunden for deg. De er særdeles tilpassningsdyktige og tar langt mindre plass enn småhunder (de er så mye roligere innendørs). De er perfekte familiehunder og så vidt jeg kan huske har jeg aldri hørt om en som har utviklet seg i aggressiv retnig. De bjeffer stort sett ikke uten å læres til det, osv osv osv. bare positivt! Litt negativt dog; de kan være vimsete og ikke gidde å røre seg om de ikke vil selv, de bestemmer selv hva de vil trene på (mange repitisjoner i forhold til lydighet funker oftest ikke) og de er ikke alltid klar over sin egen størrelse. Feks kan de godt sette seg der det ikke er plass til dem, eller de kan reise seg opp under bordet og ta det med seg på ryggen å gå :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå