Ungmor med to herlige:D Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Vel jeg er ei jente på 19år fikk barn i mai, var alene mamma frem til august. Nå når jeg har fått meg kjæreste har jeg fått mye bråk med foreldrene mine (igjen, de har holdt på sånn de siste 5årene). Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, mora mi mener jeg ikke klarer og ta vare på mitt egent barn, men hun betyr alt for meg og jeg elsker henne over alt på jord. Min nye kjæreste er virkelig snill med henne og jeg er veldig glad for det. men mora mi sitter bare og klager på at hun ikke får se barnebarnet sitt så mye lenger. og mener jeg ikke burde fått henne, hun klager på rot i leiligheten min, men jeg holder jo på å pakke, for jeg skal flytte. De sier også at jeg bruker alle rundt meg, men jeg har fått høre masse dritt fra dem, for jeg har aldri vært noe særlig flink til noe annet enn barn. Så nå sliter jeg litt, vet ikke hva jeg skal gjøre, lei av å få dritt slengt etter meg hele tiden.. Noen som kan hjelpe??
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Snakk med din mor, si at hun ikke kan holde på sånn lengre, at du blir lei deg av all dritten hun slenger etter deg. Og hvis hun fortsetter med det så kutt ut kontakten med hun, si at du ikke orker å ha kontakt med hun hvis hun bare skal slenge dritt.
Ungmor med to herlige:D Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Ja jeg skal prøve det... om hun vil høre i det hele tatt
KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 ho ønske sikkert dt bæste for både dæ og barnebarn men så klart så synes æ ikke om at ho skal kom å sleng dritt på dæ og si at du ikke klare å ta vare på jentan din.. du er tross alt 19 år og kan sjøl bestem over dæ sjøl.. Ho bør heller støtte og hjelpe dæ med fløttingen og ikke minst *være glad for at du har funnit dæ en type som er glad i både dæ og barnebarnen*.. syns at du skal snx ut med mamman din og si korsen du føler og har det når alt dritt kommer ut fra ho !! good luck grattis med babyn og typen
linepetrine Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Helt enig! Snakk med din mor. Fortell henne hva du føler. Det er ikke sikkert det er vondt ment, men jeg forstår godt at du er såret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå